אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

עונת החתונות: אולם אירועים שהוא גן אירועים שהוא אולם אירועים

כמה פעמים הזמינו אתכם כבר החודש לחתונה? כמה פעמים כבר סירבתם כי אתם לא יודעים איך לגמור את החודש מכל עונת החתונות? מה בעצם קורה במדינה הזו? פשוט מאוד, זוג מרגיש שהוא בקושי סוגר את החודש אבל אין מה לעשות, כידוע ומוכר בישראל, אנחנו הישראליים אוהבים לחגוג ואוהבים להתפרע בגדול כשזה מדובר בחוויות שלנו. ולהגיד לכם את האמת? בתור כותב שמדבר על ישראל לא מעט זמן, ולא מעט יתרונות וחסרונות (עם קריצה גדולה יותר לחסרונות), אני מת על חתונות.

אמיתי לגמרי, גם כשלפעמים מרגישים שזה קנס וגם כשלפעמים מרגישים שזה עול ו"מי בכלל זוכר אותו, לא דיברנו 4 שנים" עדיין, אני מת על חתונות, כי אני יודע דבר אחד בטוח – חתונות זה דבר שמח ואין דבר חשוב יותר בעולם הזה, מלשמח חתן וכלה. (צ'יזי אני יודע, אבל אמיתי לגמרי)

אולם חתונות שהוא גן אירועים שהוא אולם חתונות ואירועים

הכותרת הזו לא סתם נכתבה, משום שכל הזמן שמזמינים אותי לאירוע, אני בודק איזה אולם זה ו"האם הייתי בו כבר? האם כבר נהניתי מהאוכל שלו?" או שמא אני הולך למקום שהעלות של כל המקום הזה הוא כמה שקלים והזוג רצה לחסוך עלינו, לא שיש לי בעיה עם זה, אבל יש לי בעיה עם להגיע רעב ולצאת רעב, מה קרה? מה זו חתונה טבעונית? אני רוצה לאכול וליהנות ואם אי אפשר, לפחות שאתכונן עם הלאפה המתאימה לפני כן.

אז מה הקשר לאולם שהוא גן?

משום שבכל פעם שאולם אירועים נפתח, הוא מרגיש שהוא צריך להיות גם גן אירועים וזה לא פייר, כי בתכלס, גן אירועים זה דבר מדהים ואולם אירועים זה דבר מדהים, אי אפשר לשלב בין השניים בעוד שאני אוהב את כל אחד מהם לחוד, כולם היו בניי וכו' וכו'.

גן אירועים מגיע עם הקסם שלו, תחת כיפת השמיים, הדשא הסינטטי שמרגיש נוח להליכה וכל הקטע ה"חוצני" הזה, אבל אם נסתכל על זה לרגע, תבינו, אולם אירועים זה הדבר הנקי ביותר שאפשר לבקש, מי צריך כיפת שמיים כשיש כזו תאורה מדהימה, ולמה להיות בחוץ "באוויר" כשכולנו יודעים שאין באמת כזה מזג אוויר "אביבי" פה בדיוק, אז למה להתיימר להיות גן אירועים? אנחנו חיים את זה שנים ועדיין חושבים על זה, האם כדאי לנו גן או אולם? בתכלס? רק רוצה לציין שכל פעם שאני הולך לגן אירועים, אני מרגיש שאני כלוא מחוץ לבית, למה אני לא יכול להיכנס? למה אני לא יכול לקבל מזגן? מה הקשר עכשיו מעשנים לידי?

אז זה לא ממרמור, אלא פשוט מאוד, אם אתה גן אירועים – תתכונן לפתוח אירועים בעונה המתאימה, כשאני מקבל הזמנה בקיץ לגן אירועים, אני ישר חושב על איך אני מגיע עם שורט'ס, אל תגידו לי מה ללבוש – ואני לא אגיד לכם איפה לבלות את האירוע שלכם. בקיצור, שנרים לחיים?