אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

איזו מברגה אתם צריכים

אתם בטח תסכימו איתנו שלא צריך להיות שיפוצניק מוסמך בשביל להחזיק מברגה בבית. מברגה היא כלי שימושי עבור כל דבר אותו אתם צריכים להבריג בביתכם. אם אין לכם מברגה בבית והגעתם למסקנה שאתם צריכים להחזיק אחת, האם אתם יודעים איזו מברגה היא המתאימה עבורכם?

אם אתם לא בקיאים בעולם המברגות, הרשו לנו לתת לכם הסבר קצר על המברגות שניתן לעבוד איתם בבית. כך, תוכלו להבין איזו מברגה הכי המתאימה ביותר עבורכם ובכך תוכלו לעבוד ביתר קלות-

מברגות אימפקט

תרשו לנו לגשת הישר אל מברגות האימפקט כאשר מדובר בסוג מברגה מודרנית יותר שלא מצריכה מאמץ רב בשביל לעבוד איתה. אם בעבר ניתן היה למצוא רק את מברגות הקלאצ', הרי שהיום מברגות האימפקט הן הרבה יותר שימושיות, בעיקר לשימוש ביתי. כאשר אתם עובדים עם סוג מברגה כזה, גם אם המשטח עצמו קשה לעבודה, למברגת האימפקט קיים מעין פטיש פנימי שעוזר לדחוף את ההברגה בקלות רבה.

מברגה-מקדחה

אם תוכנית העיצוב שלכם בבית מצריכה יותר מהברגת כמה ברגים בקירות הבית אלא גם יצירת החורים עבורם, אתם תצטרכו מקדחה. ואם אתם צריכים את שני הכלים, למה לא לקחת אחד שמכיל את שניהם? מברגה-מקדחה נותנת לכם את האפשרות להחליף את ראשי המכשיר ובכך להחליט מתי היא מבריגה ומתי היא קודחת. מכשיר מומלץ אם אתם מתכננים שינוי משמעותי של קירות הבית. בלי מקדחה, לא תוכלו להבריג כלום.

מברגה נטענת

בזמן שיש מברגות המצריכות חשמל באופן קבוע, הדבר יכול להגביל את התנועה שלכם כאשר אתם רוצים לנוע בין חדר לחדר. מברגה נטענת מאפשרת לכם להטעין אותה למשך לילה ולהשתמש בה באופן נייד ברחבי הבית ללא כל בעיה. אם אתם מתכננים לשנות יותר מחדר אחד, הדבר יכול לעזור לכם ולחסוך מכם תסכול רב כאשר צריך למשוך את חוט החשמל ברחבי הבית.

מברגה-מקדחה רוטטת

אם אתם צריכים לקדוח ולהבריג מדרגות עץ למשל, אתם צריכים לקדוח חורים גדולים יותר ולהבריג ברגים עבים וחזקים יותר. כדי לחסוך לעצמכם זמן יקר, המקדחה הרוטטת, בעקבות הרטט שהיא יוצרת, יכולה לפעור חורים גדולים יותר בקיר ולאחר מכן תוכלו להבריג בעזרת אותה המקדחה את הברגים הכבדים יותר. כשבונים מדרגות עץ, זה חיוני בכדי להחזיק את המבנה יציב וניתן לשימוש.

כשאתם הולכים לקנות מברגה, נסו להתייעץ עם אנשי מקצוע, בנאים, שיפוצניקים וכדומה, הסבירו להם מהו החזון שלכם ומה אתם מעוניינים להקים בביתכם, וכך תוכלו לדייק עוד יותר במברגה אליה אתם מכוונים בעקבות הידע והניסיון הקיים לאיש המקצוע. והכי הכי חשוב, אם טעיתם בקדיחה, אל חשש. פשוט תשמשו בסיד וכסו את החור.