אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

איך ליצור מראה שיקי למרחב המגורים שלכם?

איך ליצור מראה שיקי למרחב המגורים שלכם

איך ליצור מראה שיקי למרחב המגורים שלכם

 

 

 

 

 

 

 

 

 

היום יותר מימי העבר, אנשים מעוניינים לגור במרחבי מגורים יפים, מעוצבים, כאלו, שמצליחים לא רק לענות על הצרכים שלהם, אלא מבטאים את הסגנון שלהם, באמצעות הום סטיילינג נכון, שמתייחס לבחירת הגוונים, הטקסטורות, ואופן פיזורם בחלל, גם אם יכולים לגור או לעבוד במרחב שיקי ומלא בחן. איך ליצור מראה שיקי למרחב המגורים שלכם?

האלמנט הראשון: צבע

אין ספק, שצבע הוא האלמנט הראשון, שיגדיר את החלל שלכם וייצור את השיק שלו. צבע יכול לבוא במשטחים גדולים כמו קירות, חיפוי רצפות, ריהוט גדול, כמו שטיחים, ספות, ארונות, וכן פריטי טקסטיל בולטים: וילונות. רבים חוששים, שצבע עז מדי ייצור "סביבה רועשת" מדי, שלא מתאימה להגדרה כבית, ולכן תמיד קיימת האופציה לשתול את הצבע בנגיעות קלות כמו בבחירת כסאות לפינת אוכל בגוונים עזים לעומת עיצוב מונוכרומטי ביתר הבית ועוד.

איך למקד את בחירת הצבעים לחלל?

עבדו עם פלטת צבעים בעלת 6 גוונים: שלושה מהם בגוונים "שקטים": חומים, לבנים, שחורים, אפורים, קרם. ושלושה מהם בגוונים "עזים": אדום, כחול, ירוק, צהוב, ורוד, סגול
תוכלו להיעזר במונעי חיפוש ולאתר פלטות צבעים, שמוצאות חן בעיניכם, ואותן תוכלו ליישם בפריטים השונים, למשל כסאות אוכל בשני גוונים מתוך הפלטה, הדומים, שולחנות צד ושולחנות קפה או קוקטייל, פינות ישיבה ועוד.

האלמנט השני: טקסטורה

טקסטורה כמו צבע מקנה אופי לחלל, ומשלימה אותו. שילוב של מספר טקסטורות יוצר שכבות של עומק, ומעצים את החלל. בחרו בטקסטורות קרובות, שממשיכות את "סיפור" העיצוב שלכם. למשל: אם בחרתם בעיצוב כפרי, תוכלו לבחור כסאות לפינות אוכל במרקם עץ עם ריפוד עור או בד ז'קרד דוחה כתמים, אם בחרתם בסגנון מודרני: תוכלו לשלב כסאות לפינת אוכל וכסאות בר ממתכות כמו ניקל, נירוסטה ובשילוב עור למראה מודרני  או בשילוב ריפוד קטיפה למראה יוקרתי והייטקיסטי.

שיק דרמטי

על מנת ליצור מראה דרמטי בחרו בטקסטורות מנוגדות, שלבו בין כותנה לקטיפה, פשתן עם עור במינונים הנכונים, כריות עם הדפס לצד כריות חלקות, כאשר הקו המנחה הוא היצמדות לפלטת הצבעים.

דרך נוספת ליצור שיק דרמטי היא באמצעות יצירת חלל כהה. צבעו קיר אחד, שניים או אף את כל החלל בגוון רקע מרתק, כחול חלודה, ירוק בקבוק, ירק מרווה, לבנדר, כסוף, או רכשו מדבקת טפט, ותיהנו משינוי משמעותי במינימום מאמץ ועלות.

לסיכום, כפי שניתן לראות, כיום כל אחד יכול ליצור לעצמו חלל עם שיק באמצעות הום סטיילינג נכון, שימוש בפלטת צבעים, שמשתלבת בריהוט לרבות בכורסאות, כסאות לפינת אוכל, ופריטי טקסטיל. שלבו בין הטקסטורות השונות על מנת ליצור חלל בעל שכבות עומק, וזכרו, שתמיד תוכלו לשנות ולגוון בהתאם לעונות השנה ומצב הרוח.