אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

איפה הכסף שלנו?

כמה מאיתנו יודעים באמת איפה יש לנו כסף היום? עזבו רגע בנקים וכו', יש לרובנו היום קרנות השתלמות, קרנות פנסיה ועוד כל מיני קרנות שאין לנו ואפילו חצי מושג בנושא הזה, אז עם מי אנחנו בעצם יכולים לדבר "ושלא יעבדו עלינו"?

לכל אחד מאיתנו כמעט, נפתחה תכנית כזו או אחרת, בעיקר, מדובר על פנסיות וקרנות השלמות, גמל וכד', אז איפה אנחנו בעצם מנהלים את הכל? אני אגיד לכם משהו מאוד חשוב: אף אחד לא מתכוון לבוא ולעזור לכם עם זה, אף אחד לא יבוא ויגיד לכם "בואו, יש לכם כסף אצלנו, קחו קצת". יותר מזה, דווקא כשהכי תצטרכו את הכסף שלכם, אין אף אחד שיזכיר לכם שיש לכם בכלל כסף נוסף למעט העו"ש הדל שלכם. אז מה בעצם אנחנו יכולים לעשות? ובכן, לא מעט ודי מהר.

איך אנחנו שמים את ידנו על הכסף, לא סתם, שלנו?

פשוט מאוד, אפשר להיכנס להר הכסף ולהר הביטוח ולעשות איתור כספים פשוט וקל מאוד, תקבלו את כל המידע על כל הנכסים שלכם בצורה הפשוטה ביותר, העניין הוא, שלא תמיד זה כזה קל ולפעמים הולכים לאיבוד בין המספרים הגדולים שם, אז יש היום כמה אלטרנטיבות מעולות כמו חברות פרטיות שנותנות את השירות בחינם על מנת להעלות את המאגר מידע שלהם ויש כאלו שפשוט רוצים להיות סוכני הביטוח שלכם, הכל תלוי בכם, מה אתם הייתם רוצים לעשות עבור עצמכם, האם בעזרת מישהו חיצוני או שמא בעזרת אתרי המדינה שלפעמים קצת מסורבלים יותר ממה שהם אמורים להיות אבל ככה זה אתרי המדינה, נותנים הרבה אבל עם קצת חווית משתמש פגומה.