אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

איפה מוצאים משרדים למכירה

יותר ויותר עסקנים ובעלי עסקים מבינים את הפוטנציאל בעשור האחרון והם בוחרים לצעוד צעד אחד קדימה ולהתעניין באותם משרדים למכירה. האם הקץ לשכירות המתישה? העשור האחרון אמר את דברו והוא מביא  עמו יותר ויותר צמיחה כלכלית וכך גם אפשרויות מימון בתנאים טובים ביותר. אז מי עוצר בעדכם מלהמשיך ולהשכיר את המבנה? רוצים להפוך אנשים מתעניינים ללקוחות מרוצים? כל מה שאתם צריכים זה להעניק להם את קורת הגג הנכונה – משרד שהוא כולו שלהם אבל לפני הכול משרד משלכם. 

טיפים לרכישת משרד חדש 

אז אם נמאס לכם מעניין של להשכיר שוב ושוב את המבנה ולהתעמת עם בעל המבנה, הגיע הזמן לעשות צעד אחד קדימה ולענות על מודעה של משרדים למכירה. רגע לפני שאתם יוצאים למסע קניות שאין ממנו חזור, הנה כמה דברים שיהפכו את זה נכון ובעיקר יעיל עבור ההון העצמי שיש או שאין ברשותכם. אז אם מדובר במשרד שהוא לשימוש עצמי והלקוחות שלכם כבר רגילים ואוהבים אתכם, כל מה שנשאר לכם זה לחפש מיקום גיאוגרפי נכון. המיקום הגיאוגרפי לא קשור רק לקרבת מיקומם של הלקוחות אלא ליכולת הגעתם בקלות גם כשאין ברשותם רכב. למען הסר ספק, גם בעת רכישת משרדים וותיקים ושאינם חדשים אפשר להמשיך וליהנות מתנאים טובים ואפילו מדמי ניהול שווים לכל כיס. חושבים לעבור כל כמה שנים למקומות אחרים? הדבר החשוב ביותר בעת רכישת משרדים הוא עניין הפוטנציאל הגלום בנכס. אם כן, כאשר אתם רוכשים משרד וודאו כי גם בעוד עשור מיקומו יהיה בעל ערך וכך לא יהיה לכם קשה למכור או להשכירו. 

טיפים לרכישת משרד להשקעה 

משרדים למכירה הקשורים בהשקעה יעסקו קודם כל בעליית הערך של הנכס. אם כן, בבואכם לרכוש משרד וודאו כי מלבד התשואה השוטפת תהיה גם עליית ערך שנתית יפה. במידה והגעתם לתשואה גבוהה אבל הערך של הנכס עצמו נשאר או נשחק שהרי לא עשיתם דבר והמיקומים האחרים יגלו לכם כי בסופו של דבר השקעתכם הייתה לחינם. אז למען הסר ספק, המיקום הטוב הוא זה שתמיד ינצח את עניין התשואות ויצעד אתכם על בטוח. זה לא משנה אם מדברים על מבנה ישן או חדש הכי חשוב הוא המיקום הספציפי זה שיישרת אתכם או את הבאים אחריכם. דרך נוספת לרכוש משרד הינה בזכות חלונות מסך ועיצוב אדריכלי מחודש היות ומבנים שיש בהם הרבה חלונות ייחשבו מדהימים ואטרקטיביים גם שנים אחרי. דבר נוסף קשור לבחירת משרדים בסמיכות לכלי תחבורה ורכבת על מנת שהמיקום יהיה קרוב ללקוחות שלכם או לכם ולבאים אחריכם במרחק הליכה קצר. בסופו של דבר? מבנה שקרוב להכול לא רק יקבל את הכבוד הראוי אלא יבדל את עצמו משאר נותני השירות הנמצאים במרחק הליכה/ הגעה שאיננו סביר.