אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

אירועים בתקופת הקורונה

אין מה לעשות, כנראה שנגיף כאן בכדי להישאר, לפחות בתקופה הקרובה הנראית לעין. וככה גם אנחנו מתאימים את עצמנו עם אירועים בתקופת הקורונה, שהם בדרך כלל מצומצמים יותר מאשר שנים עברו. אבל זה לא אומר שהשמחה קטנה, אלא פשוט אינטימית יותר וחמה. הנה כל מה שצריך לדעת על אירועים בתקופת הקורונה, בחרנו עבורכם כמה לוקיישנים מרהיבים.

מחפשים אחר לוקיישנים בתקופת הקורונה? שלחנו את צוות המומחים שלנו בכדי לחפש לוקיישנים לאירועים בתקופה הנוכחית, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או ביום הולדת וכו'. האירועים בתקופה הנוכחית מתקיימים בהתאם ובמקביל להוראות משרד הבריאות, מה שעשוי להשתנות לעיתים תוך התראות מאוד קצרות. אם כך, הטיפ הכי חשוב הוא – לשמור על גמישות מחשבתית. אם אתם נאלצים לשנות תוכניות ברגע האחרון, פשוט נסו להוציא מכך את המיטב. בינתיים, בואו נדבר על חוף הים.

אירוע בחוף הים בתקופת הקורונה

אירוע בחוף הים בתקופת הקורונה הוא רעיון מצוין, שגם יצריך היערכות מסוימת. בעוד שאתם יכולים לקבל את הסיוע ההפקתי של חברת הפקות חיצונית, אתם גם יכולים להיערך לאירוע בעצמכם. תצטרכו לשכור ציוד כמו גנרטורים, פתרונות הצללה, מיזוג נייד, ריהוט ודוכני מזון ועוד.

אם מרגיש לכם שזה גדול מדי עליכם, הפתרון הוא חברת הפקות חיצונית. חברת ההפקות תדאג להיות מעודכנת בכל מה שקשור לנושא ההוראות מטעם משרד הבריאות. אם יהיו שינויים בהוראות בדקה ה-90 לקראת האירוע, חברת ההפקות תדאג להגמיש ולעדכן את תוכנית האירוע בהתאם.

אירועים בגני אירועים בפארק הירקון בתקופת הקורונה

מכירים את פארק הירקון בתל אביב? מדובר באחד הפארקים הכי גדולים בארץ, הכי כפריים והכי מרהיבים. תוכלו להנות מאווירה כפרית מיוחדת, בין אם תחגגו תחת כיפת השמיים או בגן אירועים. ישנם מתחמי אירועים בפארק שאפשר לחגוג בהם את כל סוגי האירועים, בין אם בתקופת הקורונה או בתקופה אחרת.

פארק הירקון ואזורים פתוחים כמוהו, הם הפתרונות האידיאליים עבור התקופה הנוכחית שכרוכה בחוסר וודאות מסוים. ואם כבר מקומות פתוחים, אפשר גם לשקול איזה מתחם צימרים בצפון עם חצרות פרטיות. בואו נדבר גם על זה.

מתחמי צימרים בצפון לאירועים בתקופת הקורונה

מתחמי צימרים בצפון הם אופציה נפלאה, בין אם בתקופת הקורונה או בכלל.  תוכלו למצוא בצפון מלונות בוטיק מספיק גדולים בשביל להכיל מספר משפחות וחברים. כמו כן, תוכלו להפוך את האירוע לאירוע של 24 שעות ויותר. יש במתחמים האלו מרכזי ספא, סאונות, בריכות פרטיות ועוד.

אם תרצו, תוכלו גם ללכת על אירוח מדברי בדרום הארץ. אם תחליטו ללכת על זה, יהיה כדאי לוודא עם המוזמנים שסוג האירוח הזה אכן מקובל עליהם. לא כולם מתחברים לאירוח במדבר, אבל רוב האנשים מחוברים לרעיון של צימרים בצפון.

השוואת מחירים בין גני אירועים בקורונה

שמעו לנו, בתקופת הקורונה יש לכם כוח צרכני לא מבוטל. מאחר שאנשים רבים מבטלים אירועים, גני האירועים למיניהם יותר גמישים במחירים שלהם. אם כך, יהיה חשוב לערוך מחקר שוק ולהשוות מחירים בין גני האירועים בתקופה הזו. כך תוכלו לחסוך בכיס.

המאמר נכתב באדיבות אתר יער בראשית.