אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

גאדג'טים משפרים את הבריאות של חולי סוכרת

ככל שהמהפכה הטכנולוגית של הבריאות ממשיכה להתפתח בקצב, אנו נתקלים מדי יום בחידושים המסייעים לפקח ולשפר את בריאותנו ורווחתנו, כמו גם להתמודד עם מצבים בריאותיים ומחלות כגון סוכרת מסוג 2.

מחקר שנערך בארצות הברית, בדק את יעילותם של למעלה משלושה מיליון מכשירים שמשמשים חולים, כגון שעונים חכמים, שנמכרו בבריטניה בשנת 2015, לעומת 1.4 מיליון מכשירים שנמכרו בשנה הקודמת. משמעות הדבר היא כי אחד מתוך שבעה אנשים בבריטניה היום, הוא הבעלים של אחד הגאדג'טים הרפואיים.

 

חוות דעת של פיזיותרפיסטים על גאדג'טים רפואיים

פיזיותרפיסטים רבים מסבירים שהיום יש להם אפשרות לעקוב אחר התקדמות המטופלים שלהם באופן הרבה יותר קל, היות והם יכולים להשתמש בנתונים שנאספים על בסיס יומי בגאדג'טים הרפואיים.

כך, למשל, שעונים חכמים שפועלים על חיישנים, ואפליקציות רפואיות כגון צגים לבדיקת רמות הגלוקוז בדם. טכנולוגיה מתקדמת זו משמשת היום באופן נרחב אנשים רבים שמבקשים לקחת אחריות אישית על בריאותם.

גאדג'טים מונעים אסונות

העדר פעילות גופנית נחשב כתורם למקרה מוות מוקדם אחד מתוך עשרה מקרים, כתוצאה ממחלת לב כלילית. בנוסף, אחד מתוך שישה אנשים עלול למות מכל סיבה שהיא. לדברי מומחי לב, יותר מדי מבוגרים מבלים יותר משמונה שעות ביום בישיבה.

לכן ברור הצורך בגאדג'טים שיסייעו לנו לנוע ויאפשרו לנו לעקוב אחר השיפורים הבריאותיים הנובעים מהקפדה על פעילות גופנית מדי יום, למניעת מחלות או החמרת מצבים בריאותיים קיימים.

הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת היום להשתמש בגאדג'טים שאפשר לענוד על הגוף. הפיתוחים החדשים הובילו ליצירת שבבים זעירים והתקנים חושיים, אותם אפשר להרכיב על הבגדים, על מנת לספק משוב פרטני יותר לגבי פעילויות כגון קפיצה ויציבה. עם החיישנים שמפותחים היום, קיימת הבנה טובה יותר לגבי האופן, ולא רק לגבי קצב הלב או קצב הצעדים שאדם מבצע.

להפוך להיות מומחים בהבנת הצרכים הבריאותיים

לפני שנקבע מטרות לבריאות ולכושר שלנו, חשוב להבין טוב יותר אם התזונה שלנו, הרגלי ההתעמלות, השינה והרווחה הנפשית טובים (או רעים) כפי שאנו חושבים שהם. גאדג'טים יכולים לסייע בזיהוי השיפורים שעלינו לבצע באורח החיים ובהרגלי הבריאות שלנו.

מומלץ להשתמש ברצועות קלות משקל שניתן להרכיב כל היום וכל הלילה. הם מציינים את מספר הצעדים שבוצעו, איכות השינה, מרחק הנסיעה ועוד הרבה יותר.

מכשירים לבישים רוטטים בכל פעם בה אדם מבצע פעילות. הם עוקבים אחר רמות הפעילות, המרחק שאדם מגיע אליו ברגל, והקלוריות שנשרפו כתוצאה מהפעילות. מרכיבים את המכשירים על הגוף והם פועלים בשילוב עם אפליקציה תואמת. כך ניתן לסייע במניעת כאבי גב או תחושת תשישות.

ככל שאנשים מבינים את יתרונות הטכנולוגיה, כך הם משתמשים בה יותר

ובמיוחד כשהטכנולוגיה משפרת את המצב הבריאותי שלנו. אנחנו יכולים היום לנקוט בפעילויות שמסייעות לנו לשרוף קלוריות ולמדוד במבט אחד את התרומה של הפעילות לבריאותנו. כך ניתן להבין על איזו פעילות להקפיד ואיזו פעילות מזיקה לנו.

בזמן האחרון, מומחי בריאות מתחום הפיזיולוגיה מאמינים יותר ויותר שקיים צורך אמיתי בשימוש בטכנולוגיה מתקדמת בקרב חולים, והם מייעצים למטופליהם איך להשיג את הגאדג'טים הבריאותיים הטובים ביותר, על מנת לשפר את מצבם.

עוד בנושא:
פופולארי באתר: