אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

גאדג'טים שהפכו את החיים לקלים יותר אך סודיים

יש משהו בנושא הזה של גאדג'טים שגורם לנו לבזבז הרבה יותר כסף על קניות ממה שחשבנו, אחרי הכל, מה זה גאדג'ט? בעיקר משהו שאמור לעשות לנו את החיים קלים יותר, החל מתיקים שטוענים סולארית את הנייד שלנו ועד למצלמות זעירות בתוך ברגים פשוטים.

מה מושך אותנו לקנות גאדג'טים? המחיר + התועלות

כמה פעמים הלכתם לקנות מוצר חשמלי כזה או אחר והבנתם שבתכלס, אחרי כמה חודשים לא תשתמשו בו יותר ברוב הסיכויים, אז למה בעצם אנחנו קונים גאדג'טים? משום שברוב המקרים מדובר במשהו קטן מאוד או חסכוני מאוד שהצליח לפתור משהו יקר יותר, כמו שאמרתי, תיק שמצליח להטעין סולארית את הנייד שלכם זה לא משהו טכנולוגי מטורף, ולכן, הוא גם יעלה זול ברוב המקרים (מוזמנים להסתכל על התיק הספציפי שאני מדבר עליו)

הידעתם? יש שעונים חכמים ויש שעוני מצלמה מתוחכמים שדווקא עולים אפילו זול יותר משעון חכם. אז למה? משום שיש הרבה מאוד חברות שהבינו את הצורך האמיתי שלנו לפעמים בגאדג'ט כזה או אחר, לפעמים, אנחנו פשוט רוצים משהו פשוט שיכול לעשות את החיים שלנו לקלים יותר, אז אם אפשר להכניס מצלמה לתוך שעון, למה שאקנה שעון חכם?

גאדג'טים לבית ולמטבח – איך הופכים את המטבח ליעיל יותר?

שימו לב לכמה גאדג'טים פשוטים שהכרתי היום שלדעתי יכולים לעשות את החיים קלים יותר בכל הקשור לנושא המטבח (ובכלל, הבית שלנו בכללי). שימו לב:

  • מתלה לשקע חשמל – כמה פעמים השקעים החשמליים שלכם זרוקים ככה סתם בבית? החל ממטענים של הניידים ועד לטוסטר שיושב על השיש עם כבל מתנדנד? חשוב מאוד, כדאי לבדוק
  • מתקן לייבוש כלים קטן – למה לבזבז כל כך הרבה מקום על השיש שלנו כשאפשר לקנות מוצר חדש שיכול לעשות לנו מקום רב ועדיין, לשמור על יותר כלים ממוצרים ישנים ומוזנחים (אך מוכרים)
  • קולבים מתקפלים – כמה מקום הם תופסים, זה לא ייאמן. אז למה שלא לקנות קולבים שאפשר גם לאחסן בקלות במידת הצורך, היום אנשים לא שומרים יותר קולבים משום שזה תופס הרבה מקום בארון, אז כנראה שאפשר להפסיק עם זה.
  • ידית אחיזה לשקיות ניילון – ההמצאה הגאונית שהפסיקה להרוס לי את הידיים! סוף סוף לא צריך ללכת עם האצבעות הגמורות שלנו עם עשרות שקיות אחרי קניות, ידית פשוטה אחת ממש הצליחה לסגור לי את הפינה.

בכל מקרה, זה רק כמה מהדברים שמצאתי בחנות ייחודית בבני ברק, ממליץ לכם מאוד ללכת, להיכנס ולבדוק מה מדובר, אם אתם רוצים, יש להם גם חנות אינטרנט פשוטה וקלה לרכישה: hjush.com

רכישה נעימה 🙂