אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

גריל גז: המדריך למנגליסט המתחיל

שמעתם שמנגל גז הוא הדבר החם הבא, והחלטתם שבקיץ הזה גם אתם תוכלו לארח בגינה בני משפחה וחברים, לערבי צלייה "על האש" רק בלי הבלגן, העשן שצורב את העיניים, והבשרים שאפשר לבשל באיכויות של מסעדת שף.

אז מצאתם את המכשיר שמתאים לכם באתר Buy4Buy, רכשתם אותו בקלות ובמחיר מעולה, אבל אם מעולם לא השתמשתם בגריל גז, חשוב שתבינו איך המכשיר המתקדם הזה פועל, על מנת שתוכלו לנצל את כל האפשרויות המעולות שלו.

מדריך זה מאפשר לכם לנווט היטב את צעדיכם הראשונים בבישול על מנגל גז. בינתיים, אתם יכולים כבר לשלוח את ההזמנות לארוחת הגורמה הבאה שלכם.

קלות השימוש

אחת הסיבות העיקריות שבגללן טבחים ביתיים בוחרים גריל גז על פני גריל פחם היא קלות השימוש בו. מקליקים על כפתור, מסובבים ידית, ופתאום אתם צולים בשרים עם בירה ביד. אין צורך בהתקנת ארובה, אין עשן שצורב את העיניים ואין צורך בנפנופים נמרצים. לגריל יש את היוקרה הייחודית של תאורה מובנית שמאפשר לבשל ללא מאמץ.

קריאת מדריך ההתקנה וההפעלה מטעם היצרן

ראשית, לפני שתנקטו בכל צעד אחר, הקפידו לקרוא בעיון את מדריך היצרן, שהגיע יחד עם המכשיר שרכשתם באתר. כי אין שני מכשירי גריל גז שנוצרו באופן שווה. רק בגלל ששלטתם במנגל הישן שלכם, אין פירוש הדבר שתוכלו לתרגם את אותו ידע גם למכשיר החדש שלכם.

בצעו את הוראות ההרכבה ואת כל הנחיות הבטיחות, ואם אתם חדשים בתחום הצלייה, המדריך יסייע לכם להכיר את כל התכונות של המכשיר. אל תעשו שום דבר שהמכשיר אינו ממליץ עליו.

בדיקת דליפה

חשוב לבדוק את מנגל הגז בתדירות גבוהה, למניעת דליפות. את הבדיקה חשוב לבצע לפחות אחת לחודש, ובמיוחד אם הוצאתם אותו מהמחסן, שם הוא שהה במשך החורף.

כך תוכלו לוודא שהחיבור של מיכל הגז בטוח, ושהצינור במצב תקין. אם אתם מגלים דליפה, אל תנסו להתחיל לבשל את הבשרים שלכם. קבעו תחילה את מקור הדליפה ותקנו אותה.

גריל גז מתוחזק היטב ונקי הוא גריל קל לשימוש

שימון גריל הגז מונע הצטברות חלודה והופך אותו לקל יותר לניקוי. תחזוקה וניקוי נאותים ישמרו על מנגל הגז שלכם בתפקוד מצוין למשך זמן רב. לוקח קצת זמן לנקות לעומק את המכשיר, וגם כאן מדריך היצרן הוא החבר הכי טוב שלכם. זכרו שתחזוקה וניקוי חשובים באותה מידה כמו הכנת ארוחות טעימות.

חשוב לוודא, עוד לפני הבישול, שהגריל נקי ומוכן לשימוש לפני שמדליקים אותו. היצרנים ממליצים לנקות אותו היטב ובאופן יסודי ומעמיק לפחות אחת לשנה. פעמיים אם אתם ממש מקפידים. אבל כך או אחרת, ניקיון ותחזוקה קבועים מאפשרים הנאה לטווח הארוך ממנגל הגז שלכם.