אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

הדרך לארוחות משפחתיות נפלאות

כיום יותר ויותר אנשים שמים את הדגש על זמן המשפחה, בין אם מדובר באנשי קריירה או אנשים שמבלים את זמנם בבית עם הילדים.

בשל כך חשוב לדעת כי הארוחה המשותפת עם המשפחה שלנו, בין אם בשעות הצהריים או בשעות הערב היא הדרך שלנו להתחבר, להבין מה עובר על הקרובים שלנו, לצחוק ביחד, לשוחח וכמובן ליהנות מאוכל נפלא!

אבל כיצד הופכים את ארוחות הערב למעולות? הנה כמה טיפים טובים:

הכנת פינת האוכל בצורה נעימה

כאשר אתם מתכננים ארוחה עם המשפחה, שימו לב כי אתם משווים לפינת האוכל אווירה נעימה. כיום אפשר להפוך את החלל אשר בו אנו אוכלים לפרקטי ונוח על ידי פינות אוכל נפתחות, סידור השולחן בצורה נוחה ונעימה, עריכת שולחן בצורה יפה, כמו גם הצבת תאורה נעימה ומזמינה על גבי השולחן.

קשטו את השולחן במפה צבעונית, דאגו לתאורה כיפית כמו נורות פחם שתלויות מעלה או אפילו נרות, הניחו על גבי שולחן פינת האוכל ואזה קטנה עם פרחים וערכו את השולחן באמצעות סכו"ם יפה וכלים חביבים. בכך תוכלו להפוך את אזור האכילה לכיפי ונעים.

הכינו ארוחות מגוונות

נסו לגוון בארוחות שאתם מכינים לבני המשפחה. זה נכון, אורח החיים הקדחתני אינו מאפשר לנו להשקיע יותר מידי בתפריט, אך עם מעט סיוע מהאינטרנט: אנו בטוחים שתמצאו מתכונים מגוונים אשר קל במיוחד להכין.

הזמינו אורחים נוספים

כדי לגוון בארוחות המשפחתיות, לנהל שיחה כיפית ולשמח את הסביבה שלכם: תמיד תוכלו להזמין אורחים נוספים כמו גם חברים ובני משפחה. אם יש לכם דירה קטנה חשוב לדעת כי באמצעות פינות אוכל נפתחות אפשר לפתוח את השולחן ולארח את כולם בשולחן. בדקו אם הילדים שלכם רוצים להזמין חברים או אנשים מיוחדים לארוחת הערב ונסו פעם בשבוע ליהנות מארוחה גדולה.

תקשרו עם בני המשפחה

כפי שהזכרנו, ארוחות משפחתיות הן דרך נפלאה לתקשר. בשל כך חשוב לנסות בזמן הארוחה לתקשר עם הילדים, עם בני הזוג ועם חברים וקרובי משפחה. בכך תוכלו לפתוח ערוץ שיחה בריא. נסו בסוף הארוחה לא לקום מיד אלא לנסות לשחק משחקים כמו לחוד חידות, ליהנות ממשחקי טריוויה ושלל משחקים משעשעים.