אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

החיים בצבע: כל מה שאפשר לעשות עם בלונים

חשבתם שאפשר להשתמש בבלונים רק לקישוט בימי הולדת או כדי לשמח את הילדים? תחשבו שוב. הבלונים יכולים לשמש לעוד עשרות רעיונות יצירתיים, מדהימים ואפילו כמוצרים פרקטיים במיוחד ולשרת אתכם גם אחרי שסיימו את תפקידם בתור בלונים ליום הולדת.

יצירת קערה מכפתורים, עלים או ריבועי פסיפס

הצורה העגולה של הבלונים עוזרת הרבה פעמים ליצור מעין בסיס תמיכה להדבקת חומרים שונים, ש"תופסים" בסופו של דבר את צורת הבלון ונותרים בה. הרעיון פשוט: מנפחים בלון לגודל הרצוי ומצפים את חלקו התחתון בכפתורים, עלים או דברי יצירה שונים. את ההדבקה רצוי לבצע עם דבק מגע וחשוב להניח את האלמנטים בצפיפות, תוך הדבקה גם ביניהם. בסיום פוצצו את הבלון והרי לכם קערה יפה, מעניינת ומרשימה לכל מטרה.

בית מנורה מענפים

נפחו את הבלון וודאו שצורתו עגולה ככל האפשר (חלק מהבלונים מתקבלים בצורה אגסית יותר ולכן יתאימו פחות) ועטפו אותו בניילון נצמד. על הניילון הדביקו ענפים וזרדים שמצאתם בחצר אך אל תדביקו כלום בחלק הקשירה של הבלון. בסיום פוצצו את הבלון ו… זהו, כל שנותר הוא להלביש בפנים מנורה ולתת לגוף התאורה המיוחד שלכם לזרוח. למשדרגים, מומלץ לרסס את כל הענפים עם ספריי דבק לפני פיצוץ הבלון כדי לתת לה קשיחות רבה יותר. 

קערות משוקולד

אם יש לכם כמות של בלונים ליום הולדת ואת חלקם כבר לא תנפחו לטובת המסיבה, מה דעתכם להפוך אותם לקערות שוקולד אכילות ומדהימות? הקערות יוכלו לתפקד כקערות החטיפים, קערות גלידה או קצפת ואפילו כביצת הפתעה למשקיעים. איך מכינים? זה פשוט וקל: ממיסים שוקולד למרקם יחסית סמיך. לאחר שהתערובת מעט מתקררת טובלים בה את חלקו התחתון של בלון שנופח לגודל קטן יחסית (כל אחד והגודל הרצוי לו). לאחר שהשוקולד מתקשה על הבלון פוצצו אותו.  

מעמד נרות קפוא

אחד הרעיונות המדליקים ביותר שאפשר ליצור מכל סוג בלונים ליום הולדת הוא לנפח בלון עם מים ולהכניס אותו למקפיא. כעת הניחו משהו כבד וישר (קופסאת אוכל מלאה לדוגמה) על הבלון על מנת שיתיישר ודאגו ליצור גם גומחה קטנה שתשמש כמעמד הנר עצמו. את התוצר המיוחד הניחו בקערה והרי לכם קישוט מקסים לערב רומנטי. 

קשת בלונים

היא תמיד משמחת ויפה, מתאימה לצילומים וגם כוכבת במאות ימי הולדת. איך יוצרים אותה? לוקחים שקית של בלונים ליום הולדת, מנפחים וקושרים כל ארבעה בלונים בצבע זהה אחד לשני. מסביבם העבירו בזהירות חוט תיל. על החוט הוסיפו בכל פעם עוד ארבעה בלונים נוספים בצבע שונה מהקבוצה הקודמת והמשיכו לשבץ אותם על התיל, עד שתצרו קשת ססגונית, גדולה ויפה. 

קישוט מרכז שולחן

אם יש לכם אירוע שמתקרב ואתם מחפשים עיצוב ייחודי, נפחו בלון ולפפו סביבו חוט צבעוני (גם לבן או שחור הולכים) כך שהליפוף ייצור מראה של חוטים מבולגנים אחד על השני. רססו עם ספריי דבק ולאחר שהדבק מתייבש, פוצצו את הבלון. 

עוד מידע על בלונים ליום הולדת באתר
https://www.eballoon.co.il/