אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

הכנת כרטיסי ברכה ליום האהבה

 

לאורך השנה ישנם שני ימים רומנטיים ומיוחדים, בהם אנחנו מציינים אהבה וזוגיות, הלוא הם וולנטיין דיי ויום האהבה. חלק ממנהגיו של יום האהבה, טמון בהענקת מתנות זה לזו, אבל לצד המתנה, רצוי לצרף כרטיס ברכה מיוחד. רוצים להכין לבני זוגכם כרטיס ברכה ייחודי בעבודת יד? ריכזנו כמה רעיונות נהדרים וקלים להכנה:

כרטיס ברכה קלאסי

חומרי היצירה הדרושים: בריסטול לבן, בריסטול אדום, טושים במגוון צבעים, דבק ומספריים.

אופן ההכנה: קפלו את הבריסטול הלבן במרכז וחזקו את הקפל היטב. אם אתם מעוניינים בכרטיס יותר קטן, ניתן לגזור מעט את הבריסטול ולהתאים את הכרטיס לגודל הרצוי. כעת, גזרו צורת לב מהבריסטול האדום. אם יש ברשותכם מדפסת, תוכלו להדפיס צורת לב, ולהשתמש בה כשבלונה.

את הלב האדום שגזרתם, יש להדביק על חלקו החיצוני של הכרטיס, ולאחר שהדבק יתייבש, תוכלו לעטר את הכרטיס באמצעות הטושים השונים, ולכתוב בתוכו ברכה אישית ומרגשת במיוחד.

כרטיס ברכה עם תמונה

חומרי היצירה הדרושים: בריסטול לבן, דף מעוצב (אפשר לרכוש קאדסטוקים מדוגמים, דפים ייחודיים ואפילו להשתמש בעטיפות מתנה צבעוניות), דבק, מספריים, מדבקות וחומרי יצירה שונים לעיצוב.

אופן ההכנה: קפלו את הבריסטול הלבן במרכזו, כך שיתקבלו שני חלקים. אם התמונה היא לאורך, כרטיס הברכה ייפתח מהצד, ואם התמונה היא לרוחב, כרטיס הברכה ייפתח מלמטה למעלה. את התמונה שברשותכם, יש להדביק על אחד החלקים הפנימיים של הכרטיס (לא משנה איזה, זו בחירה שלכם). כעת, גזרו חתיכה מהדף המעוצב המותאמת בגודלה לחלק החיצוני של הכרטיס, והדביקו אותה במקום. בשלב זה תוכלו לקשט את כרטיס הברכה עם חומרי היצירה השונים, כשניתן להדביק פייטים, לפזר נצנצים, לעטר את הכרטיס עם מדבקות וכו'.

זוכרים שהדבקנו את התמונה רק בחלק אחד של הכרטיס מבין שני חלקיו הפנימיים? ובכן, בחלק השני, תוכלו לכתוב ברכה מהלב, ואפילו להוסיף ציטוט משיר אהוב.

טיפ: אם תרצו שהתמונה תחזיק לאורך זמן, העדיפו להשתמש בדבק נטול חומציות. הוא ישמור שהתמונה לא תצהיב או תינזק.

כרטיס וואשי טייפ

חומרי היצירה הדרושים: בריסטול לבן, וואשי טייפ בשלל צבעים וחומרי יצירה נוספים לעיצוב.

אופן ההכנה: קפלו את הבריסטול במרכז על מנת ליצור את בסיס הכרטיס. לאחר מכן, הדביקו רצועות וואשי טייפ בחלקו החיצוני של הכרטיס, כשיש להקפיד להדביק את הרצועות אחת לשנייה כשהן צמודות. לאחר ההדבקה, גזרו את השאריות בצדדים על מנת שתוכלו להעניק כרטיס נקי. כעת, עצבו וקשטו את הכרטיס כיד הדמיון, ולבסוף תוכלו לכתוב ברכה מרגשת ואישית.

הכנת כרטיסי ברכה ליום האהבה היא כלל לא מורכבת. באמצעות כמה חומרי יצירה בסיסיים ומעט תשומת לב, תוכלו ליצור כרטיס ברכה רומנטי בעיצוב אישי ובעבודת יד. חפשו באזור מגוריכם את חנויות היצירה השונות, ורכשו את כל החומרים הנחוצים על מנת שתוכלו להכין כרטיסי ברכה מדליקים ומרגשים. יום אהבה שמח!