אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

המדריך לקניות באינטרנט

מעוניינים גם אתם להצטרף למהפכה הצרכנית ולרכוש באינטרנט בזול? ובכן, להלן המדריך המלא לקניות באינטרנט – כמו מקצוענים.

קניות באינטרנט הפכו זה מכבר לאובססיה בין לאומית, זאת בשל העובדה כי קניות באינטרנט מאפשרות לכל אחד ומקום מקום לבצע רכישה של מגוון מוצרים ושירותים, מבלי לצאת מהבית ולרוב עם חיסכון כספי משמעותי אשר מגיע לעשרות אחוזים. ישראל איננה מפגרת מאחור ונחשבת לאחת מצרכניות הרשת הגדולות בעולם, ונכון להיום ממוקמת במקום השלישי בהיקף הרכישות. עם זאת, קניות ברשת צריך לעשות באופן נבון, כל זאת על מנת שתוכלו להימנע ממצבים בהם אתם רוכשים מוצרים אשר אינם נראים כמו בתמונות או במקרים חמורים יותר – גניבת פרטי כרטיס האשראי. בדיוק לשם כך אנו שמחים להציג לכם את המדריך המלא לקניות ברשת, לצורך חגיגת קניות חסכונית, אפקטיבית ונבונה:

חישוב עלויות

הצעת המחיר אותה אתם מקבלים בעבור מוצר היא איננה סופית, ומורכבת בין היתר גם מאפשרות השילוח אשר היא בתוספת תשלום, כמו גם אלמנטים נוספים הכוללים לדוגמא ביטול. לכן, בעת אישור הרכישה בדקו היטב האם יש עלויות נוספות, בגינן תאלצו לשלם סכומי כסף נוספים להם לא ציפיתם במעמד הרכישה. 

מיקוד

קניות ברשת מתבצעות באמצעות שילוח אווירי או ימי. בכל רכישה בחנות תתבקשו לציין את הכתובת אליה יש לשלוח את החבילה שלכם, בציון של קוד מיקוד. במידה ואינכם יודעים מהו המיקוד שלכם, ניתן לבצע איתור מיקוד באמצעות האתר הרשמי של דואר ישראל.

רכישה מחנות מוכרת 

רכישה באינטרנט חייבת להתבצע באמצעות חברה מוכרת אשר לה המלצות, ולכן מומלץ להיכנס לקבוצות ייעודיות ברשתות החברתיות אשר מציגות אתרי מכירות איכותיים. ככל שדירוג הגולשים גבוה יותר, כך תוכלו להבטיח את כדאיות הרכישה. באתר אלי אקספרס לדוגמא, לכל מוכר ישנו דירוג כוכבים המתבסס על איכות המוצר, מהירות השילוח ועוד, ולכן בבואכם לבצע רכישה בדקו היטב את הדירוג של המוכר ממנו אתם רוכשים או לחילופין את הרקורד של האתר, בהתבסס על המלצות גולשים.

רכישה מאובטחת

בכל רכישה ברשת עלינו לבדוק היטב כי הרכישה מאובטחת, וכי פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים במערכות האתר. ככלל, אתר אשר איננו מאובטח במלואו מבחינת חומת רשת, הרכישה שלכם עשויה להתגלגל לידיים הלא נכונות. לכן, בדקו היטב כי הפרטים אינם נשמרים וכי הרכישה אותה אתם מבצעים הינה מאובטחת לחלוטין.

השוואת מחירים 

לעיתים בעבור אותו מוצר ישנם כמה מוכרים, ולכן רבים מאיתנו מבצעים סינון על בסיס מחיר. לא תמיד ברשת המחיר הנמוך ביותר הוא הטוב ביותר, ולכן שימו לב כי אתם מבצעים רכישה במחיר מצוין ורק לאחר ביצוע השוואת מחירים בין חנויות הרשת אך גם בין המוכרים, כך שתוכלו בסופו של דבר לקבל הצעת מחיר מצוינת התואמת למסגרת התקציב שלכם.