אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

השתלת שיער לגברים

השתלת שיער לגברים נחשבה כנטע זר בתחום הקוסמטי, לרוב, כשהיו רואים אנשים מושתלי שיער זה אף פעם לא היה נראה טבעי מה שהיה גורם לעוגמת נפש ללא מעט אנשים. מטופלים מאוכזבים, מטפלים לא מקצועיים ושיטה שאיננה שיטה.  נשמע מוכר? אם כן ,זו הסיבה מדוע חלק מהאנשים פשוט קיבלו את עצמם כפי שהם בחוסר ברירה. הם פחדו מכל מיני תרחישים או טיפולים שאינם נכונים מה שאיננו מדויק כלפי העידן המתקדם – העידן העכשווי. נכון להיום ,השתלת שיער לגברים זה בהחלט דבר אחר לגמרי והוא מביא עמו לא מעט התייעלות הבאה לידי ביטוי ביותר ויותר אנשים שהתירו מעליהם את החשש הזה.

האנשים שניצחו את החשש – השתלות שיער

כפי שהבנתם, מבין כל החששות, יש בהחלט אנשים שלא רוצים לוותר על השיער שלהם. הם לא רוצים להיכנע להתקרחות הקשה ועושים את הכול, אפילו השתלת שיער לגברים. הם מנסים הכול, משחות, גלולות, כרמים, וזה לא ממש עוזר, זה לא באמת עונה להם על הציפיות. אז רגע לפני שהם מאבדים תקווה, הם מוצאים אולי את הסיכוי היחידי שיכול לעשות את זה אחרת – קוראים לזה השתלת שיער לגברים. כאמור, מדובר בניתוח לכל דבר ולאחר שמבצעים אותו קיים צער גדול כי הוא לא בוצע כבר בעבר.

תחום ההשתלות מאז ועד היום

כפי שהבנתם, תחום ההשתלות הוא תחום רב כיוונים, הוא מתפתח ורק גדל מיום ליום וכך המון אנשים בוחרים בו. נכון להיום, באמצעות מנתחים המיומנים ביותר, ניתן להשיג את התוצאות הטובות ביותר. הרף החדש ואף גבוה יותר, אי לכך, יש לאנשים אפשרות למצוא לעצמם בדיוק את המנתח הטוב ביותר לשם כך. אז בעוד הטיפולים הללו עברו כבר כברת דרך, הגיע הזמן לקחת אותם ברצינות ולא לפספס את האפשרות – אף אחד כבר לא צריך להיוותר ללא שיער כמו בעבר. השוק הפתוח מציג כמה וכמה שיטות, ביניהן שיטת FUE  או שיטת FUT  בשתי השיטות המשותף הוא כי יש לאסוף זקיקי שיער מאזור מסוים ולהעבירו לאזור בו השיער חלש יותר. שיטת FUE  משמע שיטה המצריכה ליקוט זקיקי שיער מאזור עם המון שיער לאזור קטן יותר , מה שמגדיל את מספר השתלים הזמינים. הזקיקים נאספים יחד ובאמצעות הרדמה מקומית וכלי ייעודי קטן, עושים את תהליך קציר השתלים בעדינות ולצד הרדמה מקומית. חשוב לציין, בשתי השיטות מבצעים חתכים קטנים ולתוכם מוחדרים השתילים הבריאים שנאספו ממקומות שופעי שיער אחרים. היתרון הגדול ביותר של הטיפול בשיטה זו כי אין צורך לייצר חתכים גדולים ואין השארות של צלקות. כמו כן, בשיטה השנייה זמן ההחלמה ארוך יותר וזה אחד ההבדלים בין שתי השיטות.

רוצים לשנות את חייכם ולהצטרף להמוני אנשים שכבר ביצעו את ההשתלה? הגיע הזמן להשיב את הביטחון למקומו באמצעות השתלה מתאימה.