אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

זה הרגע להכין את הבית לקראת החמסין

מי שגר בישראל, יודע עד כמה המדינה הים תיכונית שלנו עלולה להיות חמה וזאת משום שהתחממות מתחילה כבר עם חודשי יולי – אוגוסט. בישראל, ישנם אזורים הרריים שנחשבים נעימים גם בימי הקיץ, אך מי שגר באזור המרכז או הדרום – יודע כי הכנת המרחב לקראת העונה החמה: הכרחית!

כיצד מכינים את המבנה לקראת הקיץ?

הצטיידו במוצרי חשמל  – כדי להכין כל דירה, בית, מבנה ציבורי או פרטי לקראת החודשים החמים, רצוי תמיד להצטייד במוצרי חשמל שנודעו לצנן ולקרר את האוויר. בחרו בין מוצרים, כגון: מאווררי תקרה, מזגנים בגדול מתאים, מאווררים תעשייתיים עבור חללים גדולים ושאר ציוד שעוזר לצנן את המרחב.

בחרו מאוורר תקרה שמתאים לגודל הדירה או הבית שלכם, תוך בחירת מוצר עם שלט חכם שיאפשר שליטה בטמפרטורת של המאוורר. עשו את אותו הדבר עם מזגן, כמו גם עם שאר מוצרים שנועדו לצנן את האוויר. כיום, רשתות החשמל מציעות מגוון רחב של מוצרים המותאמים לגודל המרחב כמו גם לכיסו של הצרכן.

בצעו תיקונים במבנה – תיקונים במבנה כמו איטום מחודש של קירות וגגות, טיפול בתשתיות חשמל ומים, תיקון תריסים ושאר אלמנטים שקשורים למבנה – יכולים לסייע מאד לשהות במקום נעים בחודשי הקיץ. זיפות הגג למשל, יסייע לאטום את המבנה כך שהוא יהיה אטום נגד חום. טיפול באיטום ובבידוד יעזור להוריד את המעלות בבית ב 3 מעלות ויותר, בעוד שטיפול בכלים סניטריים ותשתיות: יאפשר ליהנות ממקלחות נעימות תוך שימוש במוצרי חשמל כמו מאווררי תקרה, מזגנים ושאר מוצרים.

בניית פרגולה – אחד המאפיינים של מבנים בישראל הן פרגולות הנבנות בשיטות שונות, עבור מבנים מסוגים שונים. פרגולות אלומיניום, עץ, במבוק, ועוד: כולן מספקות צל במדינה בה הצל כה חסר! חשוב לדעת כי פרגולה עשויה מעץ, תקנה למבנה מראה נעים וכפרי.

בניית בריכה ביתית – אם בעבר כדי לבנות בריכה בחצר הבית היה צורך באישורי בנייה, קונסטרקטורים, קבלנים ותקציב לא מועט! הרי שכיום, בכל חצר ניתן להציב בריכה. באמצעות בריכות גומי גדולות, באמצעות אגניות מים, יצירת בריכת שכשוך ביתית ואף בניית בריכה בבנייה קלה – אפשר לבנות בריכה בטיחותית שמתאימה עבור כולם. בימי הקיץ כיף לצנן את הגוף במים קרירים, בעוד שהצבת בריכה בחצר תספק פעילות כיפית עבור כל המשפחה.

בחירת וילונות מתאימים – אם בביתכם ישנם וילונות כהים או שאתם רוצים לבחור וילונות המתאימים לאקלים הישראלי, חשוב כי תבחרו וילונות תחרה או בד קליל אשר מאפשר הגפת הווילון בעת הצורך ובכך כניסה של אור ואוויר לדירה. באמצעות כל הפעולות שציינו, תוכלו להכין כל מרחב ציבורי או פרטי לימי הקיץ, ובכך ליהנות מקיץ מושלם!