אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

חנות חיות תל אביב

מזון לכלבים

תל אביב היא עיר שכל כולה לחיות את החיים הטובים. הוא ידוע בחופים שלו, בחיי הלילה שלו ובהרפיה שלו. יש אנשים שנמשכים לעיר כדי לחוות את האווירה הזו בעוד שאחרים נמשכים כי זה מקום מדהים לגדל בו משפחה.

דבר אחד שכל מבקר יבחין בו הם חנויות החיות הרבות ברחבי העיר. לתל אביבים יש אהבה לחיות מחמד שאין כמותה ברוב הערים האחרות בעולם. יש להם לא רק כלבים או חתולים – הם אוהבים זוחלים, ציפורים, קופים, תוכים, ארנבות – אתה שם את זה. אין חיה אקזוטית מדי עבורם!

חנות לחיות בתל אביב משנה את האופן שבו אנו מסתכלים על בעלי חיים. במקום בעלי חיים כלואים בכלובים, הם מסתובבים בחופשיות, ולקוחות יכולים לקנות אותם או לאמץ אותם. פעילים ווטרינרים רבים של בעלי חיים מסכימים שזו סביבה אנושית ובריאה יותר עבור בעלי החיים, וייתכן שזה אפילו אומר פחות לחץ עבור לקוחות שעלולים להרגיש אשמה על קניית בעל חיים מחנות חיות, אם הם יודעים שהיא צפויה להיות בודדה.

תל אביב היא עיר יקרה לחיות בה. יש מעט מקומות שבהם אנשים יכולים להרשות לעצמם לגור. אחד המקומות הללו הוא מרכז העיר, השוכן ביפו. חנות לחיות מחמד תל אביב היא אחת החנויות הממוקמות במרכז יפו, ויש לה הרבה חיות למכירה במחירים נוחים.

חנות לחיות מחמד תל אביב היא אחת החנויות הממוקמות במרכז יפו, ויש לה הרבה חיות למכירה במחירים נוחים.

חנות לחיות מחמד תל אביב היא רשת חנויות לחיות מחמד עם חמישה מיקומים בישראל.

הרשת מציעה מזון, אביזרים וטיפול וטרינרי לחיות מחמד.

הרשת החלה את דרכה בשנת 2006 בתל אביב.

בשנת 2006 היה לחברה מיקום אחד בתל אביב.

החברה התרחבה מאז לארבעה אתרים נוספים ברחבי ישראל – שלושה מהם בתל אביב ואחד מהם בחולון – כשהמיקום החדש שלהם ייפתח ב-30 באפריל 2019.

חנות לחיות מחמד תל אביב היא לא הקמעונאית היחידה שמתמחה אך ורק בחיות מחמד בארץ – בישראל יש עוד למעלה מ-10 מתחרים – אבל היא נחשבת לאחת הרשתות המצליחות ביותר עם חמישה מיקומים ברחבי הארץ.

החנויות פתוחות כל יום מ-9:00 עד 20:00 

בתל אביב חנות חיות נוקטת בגישה יצירתית לקידום העסק שלה. החנות מקדמת אימוץ חיות מחמד על ידי שימוש באמצעי חדשני – על ידי השוואת חתולים וכלבים לבני אדם.

זו אסטרטגיה חמודה שלמעשה יש לה הרבה יתרונות. חתולים וכלבים דורשים את אותה רמת טיפול כמו בני אדם. הם צריכים מחסה, מים, אוכל ואהבה! אז אולי אם אנשים יראו את החיות האלה כמו בני אדם הם ירצו לאמץ אותם במקום לקנות אותם מהחנות!

חנות לחיות מחמד תל אביב היא חנות חיות שנפתחה בשנת 2005 על ידי הבעלים, אוראל וצבר פרץ. הם קיבלו השראה לפתוח את החנות לאחר שאימצו חתול ממקלט לבעלי חיים מקומי. אוראל וצבר תמיד היו אוהבי חיות ואחרי שאימצו את החתול הראשון שלהם, הם לא יכלו להפסיק לחשוב על פתיחת חנות חיות משלהם.

בנוסף למוצרי חיות המחמד המסורתיים שתמצאו בחנויות אחרות, תל אביב חנות לחיות מחמד מציגה קישוטים בעבודת יד של אמני ישראל. גם כאן תוכלו למצוא פריטי לבוש ייחודיים לחברים הפרוותיים שלכם!

חול לחתולים

חתולים זקוקים לחול כי הוא עוזר להם בעיכול – הוא יכול לעזור לווסת את מערכת העיכול ולהפחית עצירות.

גם חתולים אוהבים לשחק עם החול, אבל זה לא צורך חיוני עבורם.

חלק זה דן בשימוש בארגזי חול לחתולים.

חתולים עשויים להיראות כאילו יש להם הכל, אבל יש כמה דברים שהם לא יכולים לעשות בעצמם, כמו לשתות מכלי מים או להשתמש בארגז חול. למרבה המזל, יש לזה פתרון: חול חתולים! חול חתולים דומה לאשפה של חתולים בכך שהוא סופג שתן והופך לחימר כשהוא רטוב. ההבדל היחיד הוא שהוא לא עשוי מחימר. במקום זאת, חול חתול עשוי מחומרים טבעיים כמו קלחי תירס וחומרים אחרים הניתנים לקומפוסטציה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא למלא את הקופסה עם החומר וחיית המחמד שלך תהיה מסודרת!

רוב האנשים לא יודעים, אבל יש חתולים שאוהבים לשחק בחול. חשוב לציין שלא כל החתולים אוהבים חול, חלקם אולי אפילו לא נהנים ממנו. זה חיוני שתראה אם החתול שלך נהנה לשחק בחול לפני שאתה קונה אותו עבורו. אני ממליץ לך לקנות שקית חול קטנה ולראות איך הם מגיבים לפני רכישה של כמויות גדולות.

הרבה בעלי חיות מחמד החלו להשתמש בחדרי כושר למשחקי חתולים שהם בעצם רק אזור עם דשא מלאכותי ומקום לחתול להתרוצץ בחופשיות. חשוב לציין שלא מדובר בעצי חתול ספציפיים אלא רק באזור עם דשא מלאכותי בו חיות המחמד יכולות לשחק עם הצעצועים שלהן או להתגרד באדמה עם הציפורניים מבלי לפגוע בכלום בבית שלך.

חתולים הם בעלי חיים שקשה להחזיק בהם. הם בררנים, הם לא אוהבים שנוגעים בהם, והם כל הזמן מחפשים דברים.

כאן נכנס החול! חתולים אוהבים לחפור בחול, וזו הסיבה שהוא מהווה תוספת נהדרת לבית של כל בעל חתול. הוספת חול לסביבת החתולים שלך יכולה לעזור לרסן את יצר הציד שלהם ולתת להם מוצא לאנרגיה שהיא פחות הרסנית מאשר לנגוס בכריות הספה שלך או לקרוע את השטיח החדש שלך.