אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

טיול בחו"ל עם ילדים: האם זה אפשרי?

בשנים האחרונות נרשם זינוק במספר הנסיעות לחו"ל עם ילדים, כתוצאה משפע של פעילות וכן התאמות ייחודיות מצד בתי המלון אשר מאפשרים לכם לצאת לטיול מושלם ובלתי נשכח. מה חשוב לדעת רגע לפני שאתם סוגרים כרטיס טיסה? להלן הפרטים.

טיול בחו"ל עם ילדים: מאתגר, אך אפשרי

חופשה משפחתית עם הילדים היא כידוע אתגר לא פשוט, בעיקר בשל ההכנות הנדרשות והן החשיבה אשר צריכה להתבצע באשר לכל פרט. ככל שהילדים קטנים יותר כך האתגר גדל, אולם חשוב לזכור כי בעידן הנוכחי ועם התפתחות ענף התיירות ניתן לראות כיצד התהליך של בניית הטיול הופך לנגיש וקל יותר. הוכחה לכך ניתן לראות בזינוק אשר נרשם בעבור חופשות משפחתיות, במגוון יעדים בעולם. תאילנד לדוגמא מהווה את אחד היעדים הפופולרים ביותר בעבור טיולי משפחות, ולא בכדי. בצ'אנג מאי תמצאו אטרקציות רבות לילדים וכן מלונות ברמה של חמישה כוכבים אשר מתאימים מאוד למשפחות – בריכות לפעוטות, הופעות לכל המשפחה וכן אפשרות לקבלת שירותי בייביסיטר, ללא עלות נוספת. 

כיצד תוכלו לתכנן טיול משפחתי מושלם ובלתי נשכחת?

כפי שציינו, ישנם מגוון יעדים בעולם אשר מתאימים מאוד למשפחות, אולם על מנת שתוכלו לתכנן טיול עם הילדים יש להיערך לכך מראש. ראשית כל, מומלץ לבצע חקר מקיף ולאתר את האטרקציות המובילות ביעד הנבחר. באמצעות אתרי מדרג וכן קבוצות בפייסבוק ניתן לערוך רשימה מסודרת עם האטרקציות, ובכך ליצור לו"ז אשר יעסיק את הילדים כמעט בכל שעות היממה. חלק מהאטרקציות דורשות הרשמה מראש או תשלום סמלי, ולכן בדקו זאת בטרם אתם מגיעים ליעד. בנוסף, מומלץ להיערך מראש לטיסה (בעיקר ביעדים מרוחקים כמו תאילנד) ולהעסיק את הילדים באמצעות חומרי יצירה, ספרים וכן סרטים אותם ניתן להתקין על הטאבלט. במידה ואתם עתידים לטוס עם ילדים קטנים, העדיפו לסגור טיסה ישירה ולא טיסת קונקשן אשר עשויה להוביל לא רק לאובדן זמן יקר אלא גם להתעסקות עם הילדים אשר נוטים להיות חסרי סבלנות בשדות תעופה ובהמתנה ארוכה. 

סגירת חופשה משפחתית מראש – הוזלה משמעותית בעלויות 

בכדי שתוכלו לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר בעבור החופשה שלכם, סגרו לפחות שלושה חודשיים מראש. קחו בחשבון כי תקופת הקיץ נחשבת ליקרה יותר, ולכן העדיפו לסגור את החופשה המשפחתית באמצע שבוע או במלונות אשר מעניקים מבצעים בעבור משפחות. במעמד ההזמנה יש לציין כי אתם מגיעים עם ילדים, הן בעבור מיטות ייעודיות והן בעבור קבלת מידע נוסף אשר רלוונטי לסגנון של הטיול שלכם. לסיכום, אין ספק כי טיול בחו"ל עם הילדים מהווה אתגר לא פשוט, אולם באמצעות נקיטת צעדים ותכנון מוקדם ניתן לייצר זיכרונות נפלאים הן בעבורכם וכמובן בעבור הילדים הנרגשים.