אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

יקבים בצפון – להפוך את הטיול הזה למושלם

זה יכול להיות חורף, סתיו אבל באביב זו בהחלט התקופה לקחת את התרמיל הקטן ולאתגר את עצמכם בטיול בצפון- אחד מהרעיונות היותר מדהימים הוא סיור יקבים בצפון ובפרט אם הנכם משתייכים לאוהבי היין. אז בואו ונעצור לרגע את שגרת החיים והיום ונדבר על טיול מדהים שמביא את ריחות הטבע בצפון ולצד כל זה נדבר בעיקר על יין טוב. 

איך טועמים יין בצפון? 

אם כבר הגעתם לסיור מדהים באותם יקבים בצפון הדבר הראשון שילמדו אתכם זה איך לטעום את היין הטוב ביותר. בעבר היו בזה המון טקסים יומרניים ומשונים יתר על המידה וכיום כל מה שאתם צריכים זה להחליט, להתניע את הרכב ולבקש במסגרת הסיור ללמוד את היין מקרוב. אז בעוד לכל אדם יש את הדרך שלו להכיר את היין הנה כאן במסגרת הסיור מוצעת לכם האפשרות להכיר את היין ואף ליהנות ממנו מקרוב שלב אחר שלב. טעים לכם או שאולי טעים לכם פחות? הכול מתחיל ונגמר בענייני הטעם האישי אבל את זה לא תדעו אם לא תצאו אל סיור מדהים שהוא כולו יין בצפון. 

מה מלמדים בסיור יקבים בצפון? 

מעבר לסיור העשיר, לגמיעת הנוף והריחות של הירוק, סיור יקבים בצפון ילמד אתכם את צבעו ומראהו של היין.  במצב של הטיית הכוס 45 מעלות כלפי מטה יעיד הצבע של היין את אזור הגידול את הזן שלו ואפילו את גילו לרבות תאריך הייצור. לכל זן ענבים גוון שונה וזה קשור בעיקר לקליפה של הענב עצמו. יש ענבים סגולים ויש אדומים יותר ואת זה בוודאי תראו/ תוכלו לבחון כאשר אתם מגיעים בכדי לטעום או להבחין ביין מקרוב. במסגרת של איך לטעום את היין תלמדו להבחין גם בצלילותו של היין ואפילו כיצד לפתוח את הבקבוק בכדי להשיג ממנו את הטעמים והניחוחות הנכונים. 

תרבות היין מאז ועד היום 

אם פעם שמעתם היה יין יצא הסוד, שהרי ליין יש את כל היכולות מאז ועד היום להעניק לכם את הידע של גידולו ובפרט מיקומו באזור רמת הגולן לצד הכרמים המביאים סגנונות וסוגים שונים של יין. כמו כל יין כך גם כאן מביא היין את הסיפור האישי על מיקום גידולו ובדיוק על כך ידברו אתכם במעמד הסיור המדהים ביקבי הצפון. כל יין הוא חלק ממשהו ואת זה לבטח שמעתם, עכשיו כל מה שנותר לעשות הוא "לארוז" את כל המשפחה ולקבל הצצה אחת גדולה ומרתקת אודות היין בצפון תולדתו וכמובן הוצאתו אל השווקים ואל הבתים הפרטיים שלכם. 

רוצים לשתות יין טוב ועל הדרך ללמוד אודות קורות חייו של היין? בואו לאתגר את עצמכם באמצעות טיול מספק ומהנה בתחומי היין, הפקתו והוצאתו לשווקים.