אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

יש לכם חצר? הנה למה אתם רוצים פרגולה

דמיינו לכם יום שמש נעים, אתם במקרה בחופש או שאולי יום שבת בכלל, אתם מכינים לעצמכם את כוס הקפה הראשונה של הבוקר ויוצאים החוצה אל המרפסת וישר נכנסים פנימה כי השמש, היא חזקה מדי ומי יכול לפתוח את העיניים עם אור כל כך מסנוור על הבוקר?

אם אתם מחפשים להימנע מהשמש המסנוורת וממש רוצים ליהנות מחצר הבית שלכם, אספנו לכם כמה יתרונות למה כדאי לכם להתקין פרגולה בחצר הבית שלכם

אלמנט עיצובי

פרגולה יוצרת עניין חזותי, במיוחד אם יש לכם צמחים מטפסים שיכולים לטפס על עמודי הפרגולה. תוכלו לתלות שרכים ממעלה קורות הפרגולה ואפילו למשוך יריעה מעליה בכדי לאטום מפני הגשם. פרגולות רבות מייצגות את הפן העיצובי שלכם כמארחים וכיושבי הבית כאשר קיימת לכם פינה כיפית ומוצלת המשרה שלווה יחד עם כל הצמחייה אותה טיפחתם מסביבה.

למקסם את השטח

הוספת פרגולות לחצר הבית יכולה לתת לכם את האפשרות להניח ריהוט גינה מבלי לפחד שמזג האוויר המשתנה יגרום לאותם רהיטים לנזק. פרגולה הצמודה לקיר חיצוני של הבית יכולה כמו כן גם לשבור משב רוח חזק וכמו חן להגן מפני גשם. ישנן פרגולות אשר יכולות לזוז ממקומן ועל כן תוכלו לשנות את אווירת החצר לפי הצורה אותה אתם צריכים אותה.

הרכבה עצמית או…

פרגולה היא למעשה כמו פאזל אחד גדול. אתם יכולים לבחור אם להרכיב בכוחות עצמכם או לבקש מהחברה ממנה הזמנתם את הפרגולה שתרכיב עבורכם. כל עוד יש לכם את הכלים הנכונים להרכבה, העמדה והרמה של מוטות הפרגולה, תוכלו בעצמכם להגדיר היכן תהיה הפרגולה, כמה מרחק יהיה בין קורה לקורה ועוד. אם אתם לא מרגישים בטוחים מספיק בעשייה שלכם, תמיד תוכלו לבקש את הסיוע של מכיני הפרגולות.

מוסיף ערך לבית

פרגולות אמנם עושות את העבודה כשאתם גרים בבית ונהנים ממנו, אך דעו כי גם אם תחשבו למכור את הבית, הפרגולה תעלה את ערך הבית. פרגולות הן חכמות וזולות ומוסיפות המון לבית שלכם. פרגולה היא הדרך שלכם לשנות את הבית מבלי להתאמץ יותר מדי. כך, אתם יכולים ליהנות גם מפנים הבית וגם מחוץ הבית בלי הבדלי טמפרטורה משמעותיים.

הבית שלכם הוא מקום המבטחים שלכם ואיפה שאתם אמורים ליהנות ולהרגיש בנוח. אחד הדברים הטובים ביותר כאשר יש לכם חצר בבית, היא האפשרות ליהנות ממנה. כשאין לכם שטח מוגדר בו אתם יכולים לשבת בנעימים, הדבר יכול להפוך כל ישיבה בחצר ללא נעימה. עם פרגולה, אתם נותנים לעצמכם נפח חדש לבית, לחצר ולעיצובה של החצר. עם עיצוב הפרגולה הנכון, לא תרצו לעזוב בחיים.