אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

כיצד מתכוננים לקראת עונת ההובלות בקיץ?

בעוד כחודש חודשיים תתחיל עונת ההובלות, אם כי אפשר להבין שהיא כבר מקדימה בגלל משבר הקורונה ששיבש את לוחות הזמנים במוסדות החינוך. באופן טבעי, משפחות מעדיפות לעבור דירה כאשר שנת הלימודים מתחילה, אבל כשהלימודים מתקיימים בזום אין סיבה לא לנצל את המחירים הנוחים יותר כעת ולעבור דירה. הובלות דירה עם מיכאל ובוריס, למשל, מתקיימות כבר כעת כדי לנצל את העונה הרגועה והשקט בכבישים. בכל מקרה, כדי לנסות להשיג את המחיר הטוב ביותר יש להקפיד לבקש הצעת מחיר מפורטת ולתת את כל הפרטים הנדרשים, זאת כדי להימנע מהפתעות לא נעימות ביום ההובלה עצמו. אתם עלולים לגלות ששירות מסוים כמו הורדת טלוויזיה ענקית מחייבת מנוף וזה ללא ספק, זה משהו שאפשר למנוע מראש על ידי בירור מפורט של כל הפרטים בהובלה.

מה חשוב לדעת על הובלה?

לכל הובלה יש מאפיינים משלה וכשאתם מבקשים הצעת מחיר עליכם לתת כמה שיותר פרטים. מניסיונם של אנשי חברת הובלות דירה עם מיכאל ובוריס יש לפרט כמה שיותר, כמה חדרים יש בדירה, כמה רהיטים ומהם, מאיזו קומה לאיזו קומה עוברים והאם יש מעלית. כמו כן, חובה לפרט אם יש בעיות נגישות מיוחדות, כמו מעלית קטנה או לא תקינה מספיק כדי לשמש להובלה, אם יש קושי להחנות את המשאית ממש ליד הדירה, אם יש בעיות חניה וכן הלאה. כמו כן, אם יש לכם אפשרות להזמין אריזה מקצועית זה תמיד כדאי, משום שאורזים מקצועיים גם עושים את זה מהר מאוד וגם יודעים לצמצם אריזות כדי שלא יצטרכו לסחוב יותר מדי.

אריזת חפצים שבירים ומכשור חשמלי

לכל בית יש את הפריטים הרגישים שלא רוצים שיינזקו ולכן יש לארוז בנפרד בתשומת לב רבה. את המכשור החשמלי שלכם תמיד עדיף לארוז בתוך האריזה המקורית, אולם גם אם אין לכם אותה כדאי מאוד לעטוף כל פריט כזה כדי לשמור עליו משריטות ופגמים. אורזים מקצועיים נוהגים לעטוף על פריט כזה ביריעות ניילון נצמד חזק במיוחד משום שהוא גם שומר על המשטח החיצוני משריטות וגם מצמיד אליו חלקים שעלולים להתרופף ולהיפרד ממנו ולהישבר. זה מבטיח לכם שכל פריט כזה יגיע בבטחה ליעדו, ולא יגרום לכם לנזק כספי נוסף.

שמרו על אריזה הגיונית

אריזה נכונה והגיונית עוזרת לכם לפרוק מהר יותר את הארגזים ברגע שאתם מגיעים הביתה. הובלות דירה עם מיכאל ובוריס ממליצים לכם לתעדף בצורה כזאת ארגזים כדי שלא תיתקעו ללא החפצים שחשובים לכם ביותר. אתם בוודאי מכירים את התחושה המתסכלת שאינכם יודעים מה נמצא בכל ארגז, ולכן רישום מדויק על הדופן יעזור לכם למצוא כל דבר. תוכלו גם לקבוע סדר עדיפויות נכון יותר בפריקת הארגזים כשאתם עוברים דירה, ולא תצטרכו לחכות לכך זמן רב עד שתתמקמו ותרגישו שוב בבית.