אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

כיצד עיצוב הבית משפיע על חיי האהבה?

עיצוב הבית

לעיצוב הבית השפעה ממשית על חיי האהבה, כפי שיעידו מיליוני ישראלים אשר מצאו את עצמם בסגר של שלושה חודשיים בעקבות נגיף הקורונה. כיצד אם כן ניתן לשדרג את העיצוב ובהתאם לכך גם את חיי האהבה? להלן הפרטים.

עיצוב הבית וחדר השינה בפרט – השפעה ישירה על חיי האהבה והזוגיות

הבית שלנו הוא המבצר שלנו, וככזה אנו שוהים לא מעט זמן. למעשה, אם בעבר עיצוב הבית נחשב לאופרציה אותה ביצעו רק בעלי ממון, כיום רבים מבינים את החשיבות של העיצוב במרקם המשפחתי והזוגי בפרט. עדות לכך ניתן לראות ברחבי הרשת, בעיקר בשל הסגר אשר התרחש בישראל רק לאחרונה בעקבות נגיף הקורונה. רבים מצאו את עצמם נעולים בבית, ללא יכולת לצאת ומצויים בתוך המסגרת המשפחתית באופן רציף. מחקרים מצאו כי חוש הראייה שלנו פועל ומשפיע על כל החושים, ולכן כאשר הבית מעוצב ומסודר התחושה היא נעימה יותר. מי מאיתנו לא זוכר את הכניסה הראשונית לחדר מלון מפנק, מהו המשפט הראשון אותו נאמר? כאן בדיוק הייתי רוצה לגור. בדיוק משום כך, ההבנה כי ניתן ואף רצוי לעצב את הבית כאילו אנחנו חיים בבית מלון יכול לתרום באופן משמעותי לאיכות החיים שלכם, במיוחד כאשר אתם מקדישים זמן לחדר השינה. עיצוב חדר שינה בסטייל לדוגמא לא חייב לעלות אלפי שקלים, וזאת בשל העובדה כי באמצעות הזמנה מאתר take a nap תוכלו לשדרג את המיטה שלכם ולהעניק לחיי האהבה שלכם את המקפצה לצורך שימור מערכת היחסים, בסטייל ועם התאמה מדויקת לסגנון החיים שלכם.

כיצד לעצב את הבית מבלי לקרוע את הכיס?

כאמור, לבית שלנו תפקיד משמעותי במרקם הזוגיות והמשפחה. כאשר אתם שוהים במרחב נעים, אוטומטית תוכלו לחוש טוב יותר ואף רגועים – גם אם עברתם יום ארוך בעבודה או בלימודים. הקדישו זמן בכדי לייצר לעצמכם חלל מזמין ומפנק,  באמצעות קבלת השראה מהרשתות החברתיות וכן ממגזינים אשר מציגים עיצובים שונים אותם תוכלו ליישם אצלכם בבית. שימו לב כי אתם מקפידים לבצע את תהליך העיצוב באופן הדרגתי, ומתחילים בחדרים החשובים: חדר השינה, סלון ומקלחת. בכדי שתוכלו לבצע את התהליך בצורה אופטימלית, הקפידו להגדיר לעצמכם מראש את התקציב, ואף להשתמש בחפצים קיימים אותם ניתן לשדרג בעצמכם – ותוך כדי גם לחזק את הזוגיות והיצירתיות שלכם.

הזמנה של פריטים לבית – בלחיצת כפתור

כיום ניתן לבצע הזמנה של טקסטיל, חפצי נוי ואפילו צמחייה מבלי לצאת מהבית. מדובר בהזמנה אשר חוסכת לכם זמן, ומאפשרת לכם לעצב את הבית ע"פ טעמכם האישי באופן נגיש ועם חיסכון לא מועט בכיס. זכרו, כאשר הבית מעוצב לטעמכם – התחושה שלכם משתפרת, ועל כן אל תהססו לבצע הזמנה ובכך לשדרג את הקן האוהב שלכם.