אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

כמה זמן לוקח למצוא עבודה בתחום ההייטק?

למקומות, צאו: כמה זמן לוקח למצוא עבודה בתחום ההייטק?

מחפשים את עבודה הראשונה או הבאה בהייטק? במאמר הבא נציג לכם את המדרך המלא למציאת עבודה בתחום, כולל פלטפורמות בהן תוכלו להיעזר לצורך חיפוש מהיר אך אפקטיבי.

 

עבודה בתחום ההייטק – בואו להגשים את החלום

עבודה בענף ההייטק נחשבת בעשור האחרון למועדפת, זאת בשל אפשרויות הקידום, הנגיעה באלמנטים חדשניים של טכנולוגיה וכן אפשרויות פיתוח אישיות הכוללות מערך שלם הנועד להוביל את העובד לתוצאות מצוינות, עם תנאי עבודה נוחים. עם זאת, מדובר בענף תחרותי וככזה חיפוש העבודה בתחום עשוי לקחת לא מעט זמן, בהתאם לסוג התפקיד. חשוב לזכור כי חיפוש עבודה בכל תחום הוא דינאמי, ולכן יש לקחת זאת בחשבון.  

 

כיצד למצוא עבודה בהייטק?

חשוב לומר כי חיפוש משרות הייטק ניתן לביצוע במספר אפיקים. האפיק הראשון הינו יצירת קשר עם חברת השמה המתמחה בגיוס להייטק. חברת השמה היא בעלת קשרים ענפים בתחום ובפניה מוצגות משרות נחשקות אשר אינן מוצגות באתרי דרושים, כמו גם יכולה להכווין אתכם כמועמדים למשרות אשר הולמות את הכישורים או משרות התחלתיות בתחום. בנוסף, חברת השמה להייטק יכולה לבצע עמכם הכנה מוקדמת הכוללת הכנה לראיון המקדים, תיאום ציפיות וכן ליווי אישי בתהליך הקבלה, אשר עשוי לקחת לא מעט זמן, בעיקר כאשר מדובר בחברות הייטק בין לאומיות. דרך נוספת לאיתור עבודה בתחום הוא באמצעות כניסה לקבוצות ברשתות החברתיות, בהן ניתן להתרשם ממשרות המתפרסמות מטעם החברה או מהעובדים עצמם. חשוב להתעכב על העובדה כי אחוז הקבלה למשרה בהייטק עולה באופן משמעותי במידה ומדובר בחבר מביא חבר, ולכן התייעצות עם חברים העוסקים במקצוע יכולה לסדר לכם ראיון ראשוני, כאשר גם מנכ"לים מובילים דיווחו כי הם מעדיפים לקבל מועדפים אשר הגיעו דרך חברים, מאשר מועמדים אשר הגיעו באפיקים אחרים. לאור העובדה כי לרוב משרות המתפרסמות ברשתות זוכות לתגובות רבות, מומלץ להכין מראש מכתב מקדים וכן לשלוח קו"ח ישירות למפרסם המודעה, כאשר כלל הברזל קובע כי ככל שתקדימו, כך הסיכוי שתזומנו לראיון עולה. דרך נוספת למציאת עבודה בהייטק היא באמצעות פלטפורמת לינקדין. מדובר בפלטפורמה חדשנית ומאוד פופולרית בענף ההייטק, כאשר מדי יום פונים יזמים וחברות הייטק למועמדים מתאימים, על בסיס האינפורמציה המוצגת באפליקציה. על מנת שתוכלו להגדיל את הסיכויים לפניות, בחנו היטב את הפרופיל שלכם ושקלו גם להיעזר בשירות של מומחי לינקדין לצורך פרופיל מנצח אשר יזכה אתכם בהזדמנות להגיע לראיון ראשון.

 

חיפוש משרה בהייטק – גם לסטודנטים

לסיכום, חיפוש משרה בתחום ההייטק היא אתגר משמעותי אך כזה אותו ניתן לעבור בהצלחה, גם בעבור סטודנטים. באמצעות שימוש באפיקים אותם ציינו לעיל תוכלו גם אתם להגשים את החלום ולהתקבל למשרה נחשקת ויוקרתית בחברה, בכוחות עצמכם – ועם קצת עזרה של טכנולוגיה.