אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

כמה חשובה לכם הבריאות שלכם?

בדיקות מעבדה

למרות שאת השפעת לא הצליחו לנצח לפני מאה שנה והיום שפעת ניתן לרפא את השפעת במחי כף, אין זה אומר שהרפואה סיימה את עבודתה ושמחלות שונות ומשונות מפסיקות להגיע. ככל שהרפואה מתפתחת, כך גם גילוי המחלות והיכולת להתמודד מולן מתפתח. מחלות שבעבר נחשבו לבלתי ניתנות לריפוי כיום ניתנות לריפוי מלא או חלקי, זאת בזכות הרפואה.

אך גם אם אתם עושים הכל נכון, עושים את הבדיקות הנכונות בזמנים הנכונים, אין זה אומר שאתם לא יכולים לעשות זאת בצורה מהירה יותר ונוחה יותר. איך? אתם ודאי שואלים. על ידי מעבדות פרטיות-

מהיום, להיום

כאשר אתם מחליטים לבצע את בדיקות הדם שלכם באופן פרטי אתם למעשה נותנים לעצמכם את השירות הטוב והמהיר ביותר בכך שישנה מעבדה פרטית לבדיקות מעבדה ואינה קורעת תוך עומס העבודה והבדיקות שמתקבלות מדי יום. האפשרות לבצע בדיקת דם פשוטה ולקבל את תוצאותיה באותו היום אינו קיים בשירותי בריאות רבים אך ורק בשל העובדה שרבים הם האנשים שמבצעים בדיקות דם מדי יום. כשיש עומס, דברים מתחילים להתאחר ולהתעכב.

פרטי משמע חסוי

לא משנה איזו בדיקת מעבדה החלטתם לבצע, ביצוע בדיקת מעבדה במעבדה פרטית מאפשרת לכם חיסיון מלא. מה זה אומר בעצם? הבדיקות הללו אינן יתועדו בתיק הרפואי שלכם ואף אחד לעולם לא צריך לדעת איזה בדיקה בחרתם לבצע. כמובן שאנחנו לא אומרים שיש לכם סיבה להסתתר, אנחנו רק אומרים שיש לכם האפשרות להשאיר את הבדיקה שלכם אצלכם במידה ואתם בוחרים לא לשתף אף אחד בתוצאותיה.

בדיקות מיוחדות

ישנן בדיקות שלא נכללות בבדיקת דם פשוטה, גם אם אתם ממש מבקשים זאת מהרופא שלכם. במעבדה פרטית תוכלו למצוא בדיקות מיוחדות כמו למשל צליאק, בדיקות רגישות למזון, בדיקות לתפקוד מערכת העיכול ועוד מגוון של בדיקות שדרך קופת חולים אולי היה לכם קצת יותר קשה להשיג. העובדה שקיימת לכם האפשרות לבצע את הבדיקות שאתם רוצים כבר צריכה לתת לכם הרגשה טובה יותר.

גם תזונתי

בין שאר הבדיקות שתוכלו לעשות דרך מעבדה פרטית היא בדיקות שיעידו על התזונה שלכם ויראו לכם כיצד שינוי תזונתי מביא עימו שינוי במצבי הרוח, בערנות, באנרגיה ובעוד סימפטומים שיתכן ובעקבות תזונה לא נכונה הקשו על מהלך היום שלכם. בדיקות מהסוג הזה הן חשובות במידה ואתם מעוניינים לשנות את התזונה שלכם, מעוניינים להוריד כמה קילוגרמים או נמצאים במצב רפואי כזה שמצריך שינוי תזונתי.

בשורה התחתונה,

הבריאות שלכם חשובה לכם, זה בטוח. אך לעתים נפוצות מאוד חיי השיגרה משכיחים מכם לדאוג לעצמכם ולהבטיח לעצמכם שנים בריאות גם בהמשך הדרך. דרך מעבדה פרטית אתם יכולים להבטיח לעצמכם ביום אחד את כל התשובות והוודאות שאתם צריכים.

עוד בנושא:
פופולארי באתר: