אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

למה אתם חייבים סטרימר בבית?

סטרימר לבית

מתכננים לשבת לראות טלוויזיה עם חברים היום בערב? תתפלאו לגלות איזה מבחר עצום של סרטים מחכה לכם כאשר את הממיר הביתי מחליף סטרימר איכותי הכולל כמות גדולה יותר של תוכנות, משחקים ואפילו מוזיקה נפלאה עם "ספוטיפי". חלמתם להפוך את כל המקלטים בבית לטלוויזיות חכמות? היום אינכם צריכים לקנות טלוויזיה חדשה על מנת להעניק למסך שלכם יכולות נוספות.

מה זה סטרימר?

אם עדיין לא יצא לכם לגלות את המכשיר החדש שנכנס לכל בית אנו שמחים להציג בפניכם את הסטרימר. מדובר במכשיר קטן בגודלו בדרך כלל ממיר רגיל של הכבלים. המכשיר הזה הוא כמו מחשב קטן שמתחבר לטלוויזיה באמצעות כבל HDMI ומשדר מגוון רחב של ערוצים נוספים. אפליקציות מיוחדות שפותחו עבור המכשיר הנפלא מאפשרות לו לקשר בין אנשים באמצעות צ'טים, להקרין את מזג האוויר או להשמיע ערוצי מוזיקה נפלאים. עם השנים ניתן להמשיך ולשדרג את המכשיר.

אילו מערכות הפעלה יש למכשיר?

היום קיימים בעיקר שני מכשירים המשדרים בצורה זו. סטרימר העובד על בסיס מערכת הפעלה שחברת גוגל פתחה (אנדרואיד TV) ועוד סוג אחר המכונה אפל TV ועובד על בסיס מערכת ההפעלה של אפל. ממש כמו טלפונים ניידים המכשיר הזה מסוגל להמשיך ולהתפתח עם מערכות מעודכנות יותר ויישומונים נוספים שמפותחים במיוחד עבורו?

אז האם זה הזמן להפרד מהכבלים?

אמנם לסטרימר יש לא מעט אפשרויות אך הערוצים בכבלים משדרים תכניות רבות בלייב. לכן לא כדאי עדיין להיפרד לשלום מהכבלים אלא לנצל את האפשרויות העצומות הטמונות בשתי הפלטפורמות. בסטרימר תוכלו ליהנות מתכנים באמצעות האפליקציות ומהתוכנית החודשית שלכם באמצעות הכבלים תוכלו לצפות בכל התוכניות המשודרות בערוצי הטלוויזיה בישראל. כיום, חלק מהחברות מציעות אפילו תכנית משולבת המעניקה לכם את המכשיר החדשני בחינם או בתשלום מופחת מינימלי. כך, אינכם צריכים לבחור אלא אתם יכולים ליהנות במקביל משני העולמות.

איך מתחילים להשתמש בסטרימר

בניגוד לממיר שלכם בכבלים שהצריך חיבור מיוחד לקיר והגדרות נוספות בבניין המכשיר החדש אינו דורש כמעט הכנות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחבר אותו לחשמל, להגדיר בו באופן חד פעמי את הסיסמה של האינטרנט האלחוטי ואתם מתחברים לעולם עם עשרות אפשרויות שונות. לאורך השנים, ככל שתחום התקשורת יפתח בישראל כמו שהוא מפותח בארצות הברית יהיה אפשר להתחבר ליותר ויותר שירותי סטרימינג ולקבל עוד מאות אפשרויות של תכנים אותם אפשר לצרוך.

אין סיבה לצאת מהבית

משחקי ספורט אהובים או ערב רומנטי עם סרט ופופקורן? עם המכשיר החדש אינכם צריכים לתכנן ערבים ארוכים מחוץ לבית. כאשר הוספתם אותו לבית וחיברתם אותו לכל טלוויזיה מצפות לכם שעות רבות של הנאה בכל יום. עברו הימים שבהם לא היה מה לעשות או לראות בטלוויזיה. היום, אתם יכולים עשרים וארבע שעות שבעה ימים בשבוע למצוא תכנית מעניינת עבורכם.

יש לכם ילדים? תנו גם להם ליהנות מיתרונות הסטרימר

אם יש לכם ילדים ההנאה שלכם מהמכשיר תהיה כפולה ומכופלת. מדוע? משום שברשת יש מגוון רחב של תכנים ומשחקים המותאמים גם לילדים. תכנים אלה יכולים ללמד אותם אנגלית וחשבון ואפילו לקשר אותם ליוטיוב כאשר אתם יודעים בדיוק מה הם רואים – במסך הראשי בסלון. מהיום, אינכם צריכים לוותר על זמן עם הלפטופ או המחשב הביתי רק בגלל שהילדים רוצים לראות סרטונים אהובים ביו-טיוב או לשחק. הטלוויזיה הופכת כמעט למחשב נוסף בבית. התחברו לעידן החדש של שידורי הטלוויזיה וגלו עולם נפלא של תכנים שלא הכרתם.