אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

מדוע מומלץ לממש את הזכות להנפקת דרכון פורטוגלי?

הנפקת דרכון פורטוגלי

מעל 10,000 ישראלים כבר קיבלו את הדרכון הפורטוגלי, והם לא לבד. מדובר בדרכון מבוקש אשר מאפשר למחזיקים בו לקבל שורה ארוכה של הטבות. מדוע דווקא עכשיו מומלץ לממש את זכותכם להוצאת דרכון? אנחנו כאן עם הפרטים.

דרכון פורטוגלי: מעל מיליון ישראלים זכאים להנפקת דרכון

ע"פ הרישומים של ממשלת פורטוגל, קרוב למיליון ישראלים זכאים לקבל דרכון פורטוגלי, וזאת במסגרת תיקון לחוק אשר עבר במדינה וקבע כי ישראלים אשר מוכיחים כי הם צאצאים של אנוסי ספרד ופורטוגל זכאים להנפקה של דרכון. ביחס למדינות אחרות באירופה, תהליך הנפקת דרכון פורטוגלי נחשבת למקלה ומהירה במיוחד, ולכן ניתן לראות כיצד הביקוש בעבור הדרכון הפורטוגלי עלה בעשרות אחוזים בשלוש השנים האחרונות. אולם, בשנה הקרובה מתכננת ממשלת פורטוגל להקשיח את התנאים להנפקה, וזאת לאחר ביקורת ציבורית. משום כך, מומלץ לממש את הזכות להנפקה דרך חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום – כך שגם אתם תוכלו לזכות בשורה ארוכה של הטבות.

מהם היתרונות של דרכון פורטוגלי?

להוצאה של דרכון פורטוגלי יתרונות רבים. ראשית כל, פורטוגל היא חברה באיחוד האירופאי ולכן ישראלים אשר מחזיקים בדרכון יכולים לנוע בין מדינות אירופה בחופשיות. נוסף לכך, אזרחי פורטוגל אינם נדרשים בהוצאת ויזה לארה"ב או לאוסטרליה, ולכן מדובר ביתרון בולט. זאת ועוד, במידה ויש ברשותכם דרכון פורטוגלי תוכלו ללמוד באחד ממוסדות הלימוד להשכלה גבוהה מהטובים בעולם, בכל רחבי אירופה. מדובר בדרכון אשר מאפשר לכם לעבוד באירופה באופן חוקי, לפתוח עסקים וכן לחיות חיים רגועים במדינה עם בני המשפחה ובני הזוג – כולל תנאים סוציאליים מלאים ומענקים מטעם המדינה. משום כך, אפשרויות התעסוקה, אורח החיים, חינוך וכמובן החשש מפני המצב הכלכלי והביטחוני גורם ללא מעט ישראלים לבחון האם הם אכן עומדים בקריטריונים, ובהתאם לכך להתחיל בתהליך.

הנפקת דרכון פורטוגלי – מהרו לממש את זכותכם

במידה ואתם עומדים בקריטריונים חשוב מאוד לפנות בהקדם לחברה מקצועית אשר תלווה אתכם בתהליך. כאמור, ממשלת פורטוגל עתידה בקרוב מאוד להקשיח את התנאים ובהתאם לכך לדרוש מגורים במדינה וכן ידיעת השפה, קריטריונים אשר עד עתה לא היו נהוגים במדינה. משום כך, יצירת קשר עם חברה מקצועית מהווה חלק בלתי נפרד מהצלחת התהליך. באמצעות ליווי מצד החברה אשר כולל נוטריון אשר מתרגם את המסמכים לפורטוגזית וכן מנהל את ההליך אל מול הקהילה היהודית אשר אמונה על אישור הזכאות, תוכלו גם אתם להצטרף למעל 10,000 ישראלים אשר הנפיקו דרכון פורטוגלי בשלוש השנים האחרונות. בדקו אם אתם זכאים וכך תוכלו להעניק לעצמכם את ההזדמנות לחיות באירופה ולנהל את חייהם באופן אשר מאפשר שקט נפשי, רווחה כלכלית וכן אפשרויות נרחבות מבחינת לימודים ותעסוקה ביבשת אירופה ובפורטוגל בפרט.