אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

מה אפשר להביא ליום הולדת לילדים?

 

אם אתם מוזמנים ליום הולדת לילדים, או אם אתם מארגנים יום הולדת כזה  – חשוב שתדעו כי כיום ישנן שלל הפתעות ליום הולדת שיהפכו את המסיבה לכיפית ויפה במיוחד.

כיום נהוג לחגוג ליום הולדת לילדים עם שלל קונספטים כמו יומולדת ספורטיבית, יומולדת איפור ותסרוקות, יומולדת בצבעים, אפיית עוגות, כזאת שנחגגת ביצירה משותפת ועוד.  אז אילו הפתעות תוכלו להביא ליום ההולדת? הנה כמה דוגמאות של הפתעות ליום הולדת:  

עוגה עם תמונה אכילה

אם אתם רוצים לקשט את השולחן וליהנות מעוגה מדליקה: תמיד תוכלו לאפות עוגה בסיסית בצורה מלבנית, ולהזמין מחנויות המתמחות בתחום הפתעות ליום הולדת תמונה אכילה אשר אותה תוכלו להלביש בקלות על גבי העוגה. בכך תוכלו ליהנות מעוגה מדליקה עם תמונה של ילד יום ההולדת, ללא מאמץ.

אביזרים במיתוג אישי

בחרו אביזרים במיתוג אישי עם שמו של ילד או ילדת יום ההולדת. כיום אפשר ליהנות מקופסאות במיתוג אישי, סכו"ם פלסטיק, שקיות הפתעה עם ציור ושמו של ילד יום ההולדת ועוד. בכך תוכלו להקנות לאורחים הפתעות ליום הולדת במוענקות בקופסאות או במארזים במיתוג אישי.

מוצרי אפייה

אם אתם מתכננים יומולדת אפייה תמיד תוכלו לבחור מוצרי אפייה מדליקים ליום ההולדת. מוצרים אלה מתאימים לילדים וניתן למצוא אותם בשלל חנויות ימי הולדת מדליקות.

בלוני הליום מדליקים

גם בלוני הליום מסוגים שונים יכולים לסייע לכם לקשט את החלל בצורה מרהיבה. כיום ישנם שלל בלונים שחלקן בצורות של בעלי חיים, חלקם עם ציורים צבעוניים וישנם כאלה אשר מציינים את גיל ילד היומולדת והם משמשים אלמנט נפלא בחלל.

כלים חד פעמיים בצבעים  

אם אתם רוצים ליהנות מיומולדת צבעונית, תמיד תוכלו לבחור כלים חד פעמיים צבעוניים ליום הולדת, אשר גם יאפשרו לכם לקשט את היומולדת בצבעוניות או בצבע אחד במידה ובחרתם לקשט את החלל בוורוד, ירוק, אדום, כחול או כל צבע שאהוב על הילד או הילדה שחוגגים יום הולדת.