אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

מה זה מדרסים אורתופדיים

ריצה

כל מי שמכיר ולו במעט את העולם של אמצעים אורתופדיים בכלל ומדרסים בפרט, יודע שיש לא מעט מקרים, בהם אמצעים מסוימים מתויגים כאמצעים אורתופדיים, אמצעים אשר יכולים לעשות טוב לאזורים מסוימים בגוף על פי הצורך, אך הם לא באמת כאלה. זאת לעומת אמצעים שאכן זוכים לחותמת רשמית שמדובר באמצעים אורתופדיים אמיתיים ומקוריים.

לא במקרה הזכרנו מדרסים, מאחר וזה אחד האמצעים בהם ההבדל בין מדרסים אורתופדיים אמיתיים לכאלה שלא, הוא גדול. הפער ביניהם הוא עצום ולצערנו הרב, הרבה מאוד אנשים מודעים לכך אז הם קונים מדרסים רגילים, מדרסים שאינם אורתופדיים למרות שיש מי שמציג אותם ככאלה. מה שמוביל לכך, שלא רק שהבעיה איתה הם מתמודדים איננה נפתרת אלא שבמקרים רבים היא מחמירה.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא בחנויות השונות מדרסים אורתופדיים לצד מדרסים רגילים, סטנדרטיים, כעת אנחנו צריכים להבין את ההבדל ביניהם ומה המשמעות האמיתית לבחור במדרס כזה או במדרס כזה עבורנו. כיצד כל אחד מהם יכול להשפיע על תפקוד כף הרגל שלנו ובכלל על התפקוד שלנו.

לפני שנסביר את ההבדלים ומדוע חשוב לקנות מדרסים אורתופדיים, צריך לציין, שבעוד שמדרסים מסוג זה אנחנו קונים במכונים מוסמכים, מכוני אורתופדיה שם אנחנו יכולים לבצע את כל האבחונים והבדיקות הנדרשות, הרי שמדרסים רגילים, אנחנו יכולים למצוא בכל מקום, בין אם זה בבתי מרקחת, חנויות נעליים ומקומות אחרים.

מה ההבדל בין סוגי המדרסים השונים

מדרסים רגילים, הם למעשה מדרסים שאינם מותאמים אישית למי שמשתמש בהם, והם אינם מכילים חומרים מיוחדים שמיועדים לעזור לכף הרגל. פשוט מדובר על אמצעי שדומה במראה שלו למדרס, אפשר להניח אותו בתוך הנעל, ולהשתמש בו. הוא לא בנוי בצורה מיוחדת ולא מותאם למבנה של כף הרגל שלנו, לכן הוא גם לא יכול לשפר את ההליכה או היציבות שלנו.

מדרסים אורתופדיים לעומת זאת, הם מדרסים ייחודים אשר בנויים מחומרים מסוימים, אך חשוב מכך, הם נבנו בהתאמה מושלמת ומוחלטת לכף הרגל שלנו. כל תהליך הבנייה והייצור שלהם מתבסס על כך שהם אמורים להתאים למבנה כף הרגל במטרה שיוכלו לשרת אותנו על הצד הטוב ביותר. לכן גם תהליך האבחון הוא ארוך יותר, תהליך ההתאמה הוא הרבה יותר ממוקד וממושך. אנחנו לא נשתמש במדרסים שאינם מותאמים ספציפית למה שאנחנו צריכים.

החשיבות בשימוש מדרסים כאלה, היא מעצם זה שלא מדובר במדרסים סטנדרטיים, כלליים. עצם זה שמדובר במדרס שמותאם לצרכים שלנו, מאפשר ליהנות מהליכה ועמידה הרבה יותר נוחה, הרבה יותר נכונה ובריאה.

צריך לומר עוד, אם אנחנו רוצים להשתמש במדרסים נכונים וטובים, אז לא מספיק לרכוש מדרסים אורתופדיים אלא צריך לבצע את כל תהליך האבחון וההתאמה במקום הנכון, במכון מקצועי שידע לספק לנו את התוצאות הטובות ביותר עבורנו.

עוד בנושא:
פופולארי באתר: