אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

מה לעשות עם האחיינים? המדריך לדוד ולדודה

חיפוש פעילות בעבור האחיינים יכולה להיות מאוד לא פשוטה, בעיקר בגילאים צעירים. בדיוק לשם כך הכנו עבורכם את המדריך המלא לפעילות עם האחיינים – לכל הגילאים.

פעילות עם האחיינים – אטרקציות מומלצות

פעילות עם ילדים ובפרט כאשר מדובר באחיינים של כל אחד מאיתנו מחייבת חשיבה מעמיקה ולעיתים גם מחוץ לקופסא, בעיקר כאשר מדובר בפעוטות וילדים קטנים. בכל רחבי הארץ מתקיימות פעילות חינמיות אותן ניתן לבצע עם האחיינים, כמו גם אפשרות לארגן יום כיף שלם – בעלות כספית אטרקטיבית למדי. אם גם אתם דודים מתוסכלים אשר אינם יודעים מה לעשות עם האחיינים, להלן מספר פעילות מקסימות אותן תוכלו לעשות ביחד איתם:

יום כיף בחיפה

העיר חיפה מאפשרת לכם לצאת עם האחיינים ליום כיף, אשר כולל מגוון פעילויות לילדים בחיפה ובסביבתה. אזור הכרמל הוא אחד האזורים היפים בישראל, ולכן יום כיף בחיפה לאחיינים יכול לשלב פיקניק ביערות הכרמל ולאחריו ביקור בחוף הים. במרכז חוף הכרמל מתקיימות פעילויות לילדים הכוללות בין היתר טיול סוסים, אטרקציה כיפית במיוחד לא רק לילדים אלא גם בעבורכם. בנוסף, תוכלו לארגן לילדים יום כיף בסימן "המירוץ למטמון" המאפשר לבקר במקומות יפהפיים בעיר, תוך כדי משחק, ובכך ללמד את הילדים אודות עיר המשלבת שלוש דתות ועשרות אתרי מורשת הכוללים בין היתר את הגנים הבהאיים, אתר חובה בעת ביקור בעיר.

חוברות צביעה 

במידה ומדובר בכמה שעות של זמן איכות, פעילות מצוינת ומגבשת היא ללא ספק צביעת חוברות צביעה, כאשר כיום ניתן לבצע רכישה של חוברות צביעה במגוון עיצובים וסגנונות. את הילדים ניתן ללמד על הדרך כיצד שני צבעי מים מתגבשים לצבע אחד וכן לתלות את הציורים הצבעוניים למזכרת, אותן הילדים יוכלו לתלות בחדרים. מדובר בעלות כספית פעוטה ולכן היא מומלץ מאוד לימים בהם אתם שומרים בהן הטמפרטורות מטפסות או בימים קרים בהם אתם נאלצים להישאר עם האחיינים בבית. 

יום כיף בבריכה

פעילות מצוינת בעבור ילדים היא כמובן ביקור בבריכה. למעשה, ניתן לשדרג את הביקור בבריכה בנסיעה למקום מרוחק, ולארגן לילדים יום כיף המשלב זמן איכות בבריכה, משחקים ואוכל קליל. במידה ומדובר באחיינים קטנים, בדקו היטב כי אתם רוכשים בטרם הביקור אביזרי בטיחות הכוללים מתנפחים וחגורות הצלה וכן קרם הגנה. 

סדנאות יצירה 

במידה והאחיינים שלכם בין הגילאים 6-13, תוכלו לשלב פעילות מצוינת בדמות סדנאות יצירה, אותה ניתן לערוך באופן פרטי או בחוג המתבצע במתכונת קבוצתית. בסדנת מקרמה לדוגמא יוכלו הילדים ללמוד טכניקת סריגה במגוון צבעים ועיצובים, ובסיום לצאת עם תוצר מוגמר עמו יוכלו לחזור הביתה. לרוב, עלות של סדנה יצירה עולה כמה עשרות שקלים, אך ניתן להוזיל בעלויות באמצעות השוואות מחירים וכן התעדכנות במבצעים לרגל אירועים וחגים.