אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

מה מעניקים מועדוני צרכנות חוץ מהטבות והנחות?

מועדון צרכנים עם שייכות

לרוב, כששומעים את צמד המילים מועדון צרכנות ישר נוטים לחשוב על מגוון ההטבות וההנחות. אך בזמן שמועדוני צרכנות הוקמו בראש ובראשונה בכדי לספק מגוון רחב של אותן הטבות והנחות, ישנם ערכים נוספים אשר מועדוני צרכנות רבים מביאים איתם ולאו דווקא בצורת הנחה או הטבה.

הנה 4 דברים אותם אתם יכולים לקבל במועדוני הצרכנות השונים מבלי שידעתם –

שייכות

העניין במועדוני צרכנות רבים הוא שרוב המועדונים הללו הוקמו על ערכו של המכנה המשותף של קהילה מסוימת. למשל, מועדון הצרכנות 'עדיף' הינו מועדון צרכנות לנכים אשר מעניק לעמיתיו הנחות והטבות אך יתרה מזאת, הוא מביא להם את היכולת להרגיש שייכים בסביבה נינוחה ומוכרת. כאשר כל אדם מתמודד עם הקשיים של עצמו ביום יום, מועדון צרכנות כזה להיות המקום להרגיש פחות לבד ולהכיר אנשים בעלי מכנה משותף. סביבה כזו נותנת את ההזדמנות לשייכות וההזדמנות להיפתח לתחומי חיים חדשים.

חיסכון כלכלי

אמנם בכל פעם שעמיתי מועדון צרכנות כלשהו רוכש משהו דרך מועדון הצרכנות הוא רואה את ההנחה אל מול עיניו ומבין כמה חסך באותו הרגע. אך אם תסתכלו על זה לטווח הארוך תוכלו להבין שהחיסכון הוא הרבה יותר גדול. בכל פעם שאתם משתמשים בהנחות ובהטבות של מועדוני הצרכנות השונים אתם למעשה מוסיפים לחיסכון שלכם ומאפשרים לעצמכם להגדיל את אותו ולו רק בגלל שייכותכם למועדון צרכנות. במדינתנו היקרה, חיסכון הוא דבר חשוב לא רק לשנים הקרובות, על כן כל שקל חשוב.

אירועים

ישנם מועדוני צרכנות שלא מסתפקים רק בהיותכם עמיתים שלהם ומעוניינים לחגוג אתכם באירועים אשר מיועדים אך ורק לכם ולבני משפחותיכם. ממש כמו נושא השייכות למועדון, ישנו נושא האירועים כאשר למשל מועדון הצרכנות 'חבר' מארגן בכל ראש השנה ובפסח יריד גדול בעל מגוון רחב של מבצעים ובכך מאפשר לכלל עמיתיו ליהנות מיום כיף, מהיפגשות עם עמיתים אחרים וגם מתנה אשר מעניק מועדון הצרכנות עצמו. כמובן שמועדוני צרכנות אחרים עורכים כאלו אירועים גם דבר המגדיל את הרגשת המשפחתיות.

עזרה בכל תחומי החיים

בין אם אתם מורים השייכים למועדון הצרכנות של משרד החינוך, בין אם אתם שוטרים השייכים למועדון הצרכנות של איגוד השוטרים בישראל, בין אם קיימת לכם מוגבלות כלשהי ואתם שייכים למועדון הצרכנות 'עדיף', זה לא משנה לאיזה מועדון אתם שייכים כאשר כל מועדון פועל לא רק עבור המכנה המשותף בגינו הצטרפתם אליו, אלא בכלל תחומי החיים. כך, זה לא משנה מה גרם לכם להצטרף אל מועדון הצרכנות הספציפי שלכם, אתם פשוט יכולים ליהנות מכל תחום חיים. החל מהחופשה הבאה שאתם רוצים למשפחה שלכם או מקרר חדש למטבח.

מועדוני צרכנות נועדו עבורכם, מי שלא תהיו, בכדי שלכם יהיה קל יותר לחיות וליהנות מהחיים. אם אתם עוד לא משויכים למועדון צרכנות כלשהו, עשו לעצמכם את הטובה הזו וחפשו את המתאים עבורכם.