אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

מחזקים את הגוף

מחזקים את הגוף עם הרבלייף

מחזקים את הגוף עם הרבלייף

תחזוקת הגוף כוללת תזונה נכונה ומאוזנת ופעילות גופנית. אם מטרתכם היא שמירה על אורח חיים בריא, ירידה במשקל או ביצוע אימוני ספורט ברמה גבוהה, בהרבלייף תוכלו לקבל את החיזוק לו אתם זקוקים – מוצרי תזונה לשמירה על המשקל, מוצרי תזונת ספורט ותוספים לשמירה על הבריאות. השאיפה למצוינות בהרבלייף, הופכת את שגרת היום לפשוטה, נוחה, וכל זאת בעזרת מוצרים טבעיים ומלאים ברכיבים תזונתיים ברמה הטובה ביותר לגוף.

מהי תזונה מאוזנת?

תזונה מאוזנת היא תזונה שכוללת את כל אבות המזון החשובים: פחמימות, חלבונים ושומנים, בפריסה לאורך כל שעות היום ובחלוקה של 50% פחמימה מורכבת, 30% חלבון ו-20% שומנים. כדי להגיע לכדי תזונה נכונה, מומלץ לצרוך מזונות טריים ולאכול מזון כשהוא קרוב ככל הניתן למצבו הגולמי. חלוקת היום שלנו למספר ארוחות ביום חשובה כדי לשמור שלא נגיע לאף אחת מהארוחות ברמת רעב גבוהה, וגם כדי לשמור על חילוף חומרים גבוה שמתרחש בזמן פעילות העיכול. ההמלצה היא לחלק את היום ל- 5-6 ארוחות, כשארוחות הבוקר, הצהריים והערב הן ארוחות גדולות יותר. בארוחות הביניים מומלץ לאכול מנות קטנות כגון פרי, ירק, יוגורט או פרוסת לחם קל/מלא עם ממרח. מוצרי התזונה הנכונה של הרבלייף, כוללים שייק לשמירה על תזונה נכונה, המורכב מרכיבים טבעיים, וכולל פחמימה, חלבון ומעט שומן. השייק מהווה תחליף לארוחה בכמות קלוריות נמוכה, ובכך מאפשר ירידה במשקל.

פעילות גופנית

הרבלייף מעודדת פעילות גופנית בכל הרמות – לספורטאים מקצועיים ולמי שמעוניינים לשמור על כושר ועל הבריאות. מחקרים רבים מוכיחים שפעילות גופנית שומרת על הבריאות ברמה ששווה כמעט להקפדה על תזונה מאוזנת ונכונה. בנוסף, כשהמטרה היא ירידה במשקל, לפעילות הגופנית ישנה השפעה רבה. פיתוח השרירים, גם אם ברמה נמוכה-בינונית, משפיעה על הירידה במשקל, כיוון שהשרירים צורכים אנרגיה רבה מהגוף גם בזמן מנוחה, ועקב כך נשרפות קלוריות רבות במשך 24/7. הרבלייף מציעה חטיפי חלבון לאחר אימון ושייק חלבון בטעמים, העשויים רכיבים טבעיים ומאפשרים בניה טובה ואיכותית של השרירים.

מחזקים את הגוף עם הרבלייף

מגוון המוצרים של הרבלייף, המסייעים לשמירה על המשקל, לתזונה נכונה ולהישגים בתחום הספורט, מאפשרים כניסה לעולם הבריאות באופן הפשוט והמהיר ביותר. כדי להגיע לאיזון ולאורח חיים בריא, מומלץ לשלב בין תזונה נכונה ומאוזנת ביחד עם פעילות גופנית של 45 דקות ביום, 3 פעמים בשבוע, ולהסתייע במוצרים של הרבלייף לפיתוח הגוף ולשמירה על הבריאות.