אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

מצברים עד הבית – למה זה משתלם עבורנו

מצבר עד הבית

מצבר עד הבית

 

בשנים האחרונות, יותר ויותר בתי עסק בתחומים שונים, מכירים בעובדה שהלקוחות שלהם אינם מעוניינים בהכרח להגיע אל בית העסק, לא תמיד יש להם זמן לכך, ולכן הם מציעים להם שירות לקבל את המוצר עד הבית. בצורה כזו נחסך מהם הצורך להגיע אל בית העסק, בצורה כזו הם חוסכים זמן וטרחה מיותרת.

יש מקרים בהם זה הכרחי ואין אפשרות אחרת סבירה. למשל, כאשר הרכב מתקלקל ויש צורך להביא פריט מסוים עד הבית במטרה לתקן אותו. דוגמא קלאסית היא של מצבר עד הבית. אנחנו יכולים לראות לא מעט עסקים אשר מייצרים ומשווקים מצברים עבור כלי רכב שונים, ואלה מציעים ללקוחות שלהם להביא אותם אליהם הביתה. מן הסתם, זה כולל גם התקנה של המצבר ברכב.

צריך לומר, שירות של מצברים עד הבית, מוכר לא רק דרך עסקים או חברות אשר מתעסקות בנושא של ייצור ושיווק מצברים אלא גם דרך חברות שמתמחות בתיקון כלי רכב, חברות שמציעות שירות נייד לתיקוני רכב בדרכים. במקרה ונתקעים עם הרכב במקום מסוים כתוצאה מכך שהמצבר איננו עובד, אז אפשר ליצור קשר עם החברה, וזו תשלח ניידת עם מצבר למכירה ובעל מקצוע שידע להחליף את המצבר הישן בחדש.

מדוע מצברים עד הבית הוא שירות חשוב

מעבר לעובדה שמדובר בשירות שחוסך לא מעט זמן, הרי שהוא חוסך עבורנו לא מעט כסף. במקום שאנחנו נידרש להזמין גרר שיפנה את הרכב למוסך הקרוב, אנחנו נהנים מאפשרות שבעל מקצוע יגיע אלינו עם מצבר חדש והוא כבר ידאג לבצע את ההחלפה. כך אנחנו משלמים רק על המצבר ועל השירות ולא על הגרר.

מה עוד, שהרבה פעמים ישנה אפשרות לרכוש מצבר במחירים הרבה יותר נוחים דרך ניידות שירות או דרך אופציה של החלפת מצבר בבית, מאשר דרך המוסך. במידה ואנחנו יודעים כיצד לבצע את ההחלפה ברכב, אזי שאנחנו יכולים לחסוך גם את עלויות ההתקנה, מה שכמובן מצמצם באופן ניכר את עלויות העסקה כולה. זה הופך את האופציה של מצברים עד הבית להרבה יותר חסכונית עבורנו.