אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

משקפי קריאה: מה כדאי לדעת לפני הקנייה

משקפי ראיה

משקפי ראיה

כאשר אתם מגיעים לנקודה שבה אתם לא מסוגלים לקרוא מבלי לאמץ את העיניים עד קצב גבול היכולת, יתכן שהגיע הזמן לשקול קניית משקפי קריאה.

אבל לפני שאתם רצים לקנות מותגים יקרים, חשוב שתבינו מה אתם צריכים לדעת, ולהתחיל את החיפוש באתר אינטרנט שמציע לכם מגוון משקפיים לבחירה.

סוגי משקפי קריאה ומה שהיצרנים לא יספרו לכם

משקפי קריאה זמינים בשני סגנונות עיקריים:

  • מסגרות מלאות, שבהן כל העדשה מיוצרת בהתאם למרשם הרופא.
  • מסגרות קטנות יותר, בסגנון "בן פרנקלין", הממוקמות למטה על האף.

משקפי קריאה במסגרות מלאות מתאימים לאנשים שמשקיעים זמן רב בהתמקדות בראייה מקרוב. הן נותנות לכם שדה ראייה גדול יותר לקריאה, אבל אם תנסו להביט בחדר מסביב, הכול ייראה מטושטש.

משקפי קריאה במסגרות קטנות יותר, לעומת זאת, מאפשרים לך להביט למטה דרך העדשות על אובייקטים קרובים, כמו גם להתבונן למעלה ולמטרה כדי לראות למרחק.

מתחילים עם משקפי קריאה ומתקדמים משם

ברוב המקרים, אנשים שמעולם לא נזקקו למשקפיים בעבר, מתחילים עם זוג משקפי קריאה במקום עדשות מתקדמות או משקפי מולטיפוקל, שהם בדרך כלל בחירה טובה יותר אם יש לכם צורך בראייה למרחק, כמו גם מקרוב.

המשקפיים הם אביזרים שימושיים גם לשימוש זמני, כגון בילוי ערב במסעדה אפלולית, או קריאת אותיות זעירות. אך אם אתם זקוקים להם אופן תכוף, כדאי שתשקלו לחפש באתר שמציע אביזרים שימושיים ליומיום, גם שרשרת שאפשר לתלות סביב הצוואר ולהרכיב עליה את המשקפיים, כך שהם יהיו בהישג ידכם בכל עת.

משקפיים מתקפלות

תוכלו למצוא באתר גם עדשות פלסטיק מתקפלות שנכנסות בקלות לארנק או לתיק קטן. זה נוח למקרה שאתם רוצים להשתמש במשקפי הקריאה בכל מקום שבו אתם נמצאים, ומאפשרים לכם להבין מה התפריט אומר בלי להתייאש ולמלמל שאתם מתעוורים, או להזמין כבד אווז במקום קבב.

בנוסף, משקפי קריאה זמינים במגוון צבעים עם יכולת הגנה מפני קרינה, אם תרצו להרכיב אותם בחוץ, ולשבת לקרוא ספר בשמש.

היתרונות של משקפי קריאה מותאמים אישית

משקפיים יכולים להיות מיוצרים בהתאמה אישית לכל אדם באמצעות מתקן אופטי, או שאפשר לרכוש אותם בסגנון מוכן בבית מרקחת או סופר פארם.

משקפיים מוכנים הפכו להיות פופולאריים בשנות התשעים. אנשים רכשו בעשור זה זוגות משקפיים בכמות של פי שלוש יותר מאי פעם, בקצב משוער של שלושים מיליון זוגות בשנה. הם פחות יקרים מאשר משקפיים מותאמים אישית, ומאפשרים לכם להחזיק כמה זוגות משקפי קריאה בכמעט כלום כסף.

משקפיים מוכנים זמינים גם בהרבה סגנונות וצבעים כיפיים, כך שתוכלו להתנסות עם משקפיים אופנתיים שונים, ולרכוש כמה זוגות שתרצו בלי להוציא הרבה כסף.

בשורה התחתונה: משקפי קריאה זמינים בכל סגנון

אם אתם לא אוהבים סגנון אחד, תמיד תוכלו לרכוש עוד זוג זול עם מראה שמרני יותר. כשקונים משקפי קריאה באינטרנט, אפשר לבחור זוגות נוספים, ולהניח, למשל, כל זוג בחדר אחר בבית, כמו גם במכונית שלכם, במשרד, במטבח, בתיק וכן הלאה.