אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

מתנות ליום האהבה

 

יש לא מעט ימים במהלך השנה, בהם אנחנו נוטים לרכוש מתנות לבני הזוג, אם זה לקראת יום הולדת או לפני החגים. אבל בין האירועים הללו, ישנם גם שני ימים רומנטיים במיוחד: וולנטיין דיי ויום האהבה. אילו מתנות רומנטיות ומיוחדות אפשר לרכוש? הכנו בעבורכם מדריך מלא ומקיף!

במדריך שלפניכם, תמצאו מתנות רומנטיות וייחודיות בכמה רמות השקעה, כך גם אלה שמעוניינים במתנה קטנה וסמלית ימצאו מענה, וגם מי שמבקשים לרכוש מתנה גדולה ומשמעותית. שנתחיל?

מתנות לאנשים שאוהבים להשקיע

בחרנו לפתוח את מדריך המתנות דווקא במתנות הגדולות והמושקעות, כשניתן לרכוש מגוון רחב של מתנות ייחודיות, מרגשות ופונקציונליות. בתהליך רכישת המתנה, חשוב לזהות מהו הצורך של בני הזוג, כמו גם אילו פריטים ישמחו אותם ויהיו שימושיים בעבורם – כך תדעו מהי המתנה האידיאלית ביותר.

רכב חדש –לא מעט אנשים בוחרים להעניק לבני הזוג שלהם רכב חדש לקראת יום האהבה. על מנת לעשות זאת, חשוב לתכנן את הרכישה מבעוד מועד, ולהבין מהו סוג הרכב האידיאלי ביותר. לאחר מכן חפשו סוכנות שמעניקה שירותי מכירת רכב, בררו שאכן יש להם את הרכב הרצוי במלאי, ותוכלו לסגור עסקה. אין ספק שרכב זו מתנה גדולה ומשמעותית, אבל היא בהחלט משמחת, מרגשת ובעיקר מאוד שימושית.

חופשה בחו"ל – חובבי הטיולים וודאי ישמחו לקבל במתנה חופשה זוגית באחד היעדים האהובים עליהם ביותר. אמנם מדובר בהשקעה לא קטנה, אבל היא ללא ספק משתלמת.

פונקציונליות לצד רומנטיקה

אם מתנות גדולות פחות רלוונטיות בעבורכם, אולי תמצאו את המתנה האידיאלית ברשימת המתנות הבאה, שכוללת שלל מתנות ייחודיות, רומנטיות ושימושיות.

כרטיס זוגי לספא – ספא זו חוויה מפנקת ומרגיעה במיוחד, ומעבר לעובדה שהיא נחשבת כמתנה פונקציונלית, היא גם טומנת בחובה שביבי רומנטיקה, זאת בשל החוויה הזוגית המשותפת, אותה ניתן להעצים באמצעות עיסויים זוגיים וארוחת ערב לאור נרות. חפשו מכוני ספא שמעניקים חוויית ספא הכוללת ארוחת ערב (או ארוחת בוקר), ושריינו מקומות. כדאי להקדים, מאחר ויום האהבה הוא יום מבוקש במיוחד.

אלבום תמונות עם רגעים ייחודיים – כיום, אלבומי התמונות שלנו מוצגים לראווה ברשתות החברתיות, אך פעם אלבומי הנייר היו אלמנט משמעותי בעבור לא מעט אנשים. אלבום תמונות המכיל בתוכו שלל תמונות מרגעים מרגשים וייחודיים עשוי להיות מתנה מושלמת, מרגשת רומנטית. אם תרצו, תוכלו לפנות ליוצרות בנייר שיעצבו בעבורכם אלבום תמונות מעוצב בעבודת יד.

סדנת בישול זוגית – בישול זו חוויה מהנה, אבל הרבה יותר נחמד לבשל בשניים. חפשו סדנאות בישול זוגיות באזור מגוריכם, כשכיום יש מגוון רחב של סדנאות, החל מסדנה איטלקית, סדנה לאוכל תאילנדי ואפילו סדנת קונדיטוריה.

מתנות קטנות

לא כולם מתחברים ליום האהבה, ויש אנשים שאף מעדיפים לא לציין אותו. אבל יחד עם זה, ישנם מקרים שבהם בני הזוג מצפים להתייחסות, למתנה קטנה או אפילו לזר פרחים. אם אתם רוצים לציין את יום האהבה באופן סמלי, או מחפשים מתנה קטנה ורומנטית – הנה כמה רעיונות:

תמונה ממוסגרת – תמונות הם בין המתנות המרגשות ביותר, ולו בשל העובדה שהן מייצגות רגע אחד מיוחד ומשמעותי. בחרו תמונה מרגשת, מצחיקה או כזאת שצולמה ברגע ייחודי, ומסגרו אותה.

מחזיק מפתחות עם כיתוב אישי – בלא מעט מקומות תוכלו לרכוש מחזיקי מפתחות, ולכתוב עליהם משפט אישי, כשהמשפט יכול להיות ציטוט משיר, הקדשה שנכתבה מהלב, או אפילו משפטי אהבה מוכרים. כך או כך, זו מתנה סמלית, נהדרת ומיוחדת.

קופוני אהבה – מתי בפעם האחרונה הענקתם לבני הזוג חבילת קופונים עם הטבות אישיות? למעשה, תוכלו להכין את הקופונים בעצמכם! חשבו על הטבות שונות כמו: ארוחת בוקר למיטה, ניצחון בוויכוח, בילוי במסעדה לבחירתך וכו', וכתבו אותם על גבי דפים מעוצבים. לאחר מכן הצמידו את כל הדפים יחדיו והעניקו לבני הזוג שלל הטבות וקופונים שווים.

לא משנה אם אתם חוגגים את יום האהבה או לא, חשוב להעניק תשומת לב לבני הזוג, להביע אהבה ולרכוש מתנה רומנטית ומשמחת, גם אם היא קטנה. יום אהבה שמח!