אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

ניתוחים פלסטיים – העולם במירוץ הזמן

כולנו רוצים להיראות טוב יותר, אין שאלה כאן בכלל, אבל מה גורם לנו ללכת ולשלם לפעמים עשרות אלפי שקלים עבור העלמת קמט או שניים, מה בדיוק הרגע הזה שאומר לנו "בוא נוציא המון כסף בשביל לחזור כמה שנים אחורנית"? בתכלס? כי אפשר. 

אנחנו לא רצינו להיראות יפים יותר או צעירים יותר עד שהבנו שיש אפשרות כזו, אז נכון שיש המון נוכלים בחוץ שמנסים לקנות אנשים בסיסמאות של "בואי להראות 20 שנה צעירה ויפה יותר" אבל בסופו של יום, מומחים אמיתיים לכירורגיה פלסטית, אכן מסוגלים להביא תוצאות יפות, מצד אחד אנחנו תמיד נחשוב האם אנחנו באמת צריכים את זה? ומצד שני, אנחנו מבינים כמה העולם זז קדימה מאוד מהר, למה שלא ננסה לעצור קצת את הזמן? למה אנחנו חייבים ישר להפוך את עצמנו למבוגרים?

ילד ברחוב דיבר איתי פעם ואמר לי ש-30 זה ה-40 החדש, ובתור בחור בן 37 לא רציתי לחשב בן כמה הוא חושב שאני או יותר גרוע, כמה הוא חושב שמגיע לי להיות. הרי בסופו של יום, כולנו אוהבים לקבל מחמאות, אז למה שלא נוציא את המקסימום מזה?

עובדה מעניינת: אין דבר כזה בוטוקס בשפתיים, צריך להפסיק להגיד את זה. (בשפתיים אפשר רק להזריק חומצה היאלורונית, בוטוקס נועד אך ורק לחלק העליון של הפנים. אל תתבלבלו)

אז כמה טיפים למציאת מנתח פלסטי מקצוען:

  • וודאו כי מדובר במומחה לכירורגיה פלסטית, יש כל מיני שטיקים בחוץ שמנסים לסלף את המציאות, אל תתביישו לשאול / לבקש תעודה אמיתית.
  • וודאו כי מדובר בחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, לא כל אחד יכול להיכנס ולא כל מי שמנתח היום נמצא שם. חשוב מאוד!
  • וודאו כי חדר הניתוח עומד בתקנים החשובים של משרד הבריאות (חשוב לשאול היכן מתבצע הניתוח עצמו)
  • אל תתפתו להאמין לתמונות של "לפני ואחרי", תמיד כדאי לבקש המלצות ממנותחים קודמים, שעברו ניתוח פלסטי מאת מומחה לכירוגיה פלסטית שכזה, אחרי הכל, אנחנו חיים בעולם של פוטושופ, אז לפחות שידבר איתנו מישהו אמין (בינתיים, אין עדיין רובוטים שגם על זה יעבדו עלינו)

ניתוח פלסטי הוא לא רק יקר, הוא גם מגיע עם הרבה מאוד השלכות, החל מההחלמה שלאחר הניתוח (אחרי הכל, זה עדיין ניתוח לכל דבר) ועד לנושא השלמות, או לפחות הכי קרוב לשלמות שנוכל להשיג, אם כבר אנחנו לוקחים את עצמנו רחוק עבור היופי שלנו, לפחות שזה ייצא הכי קרוב למה שחלמנו אם לא בדיוק.