אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

נעליים מלוכלכות? כך תנקו אותן!

נעליים, בסיס ההליכה שלנו על הריצפה. בסיס האופנה מכף רגל ועד לשאר התלבושת ובהתאמה כמובן. קצב ההליכה, צורת ההליכה וסוג הנעל יכולה לעתים להביא ללכלוכים עקשניים שממש מסרבים לרדת.

בזמן שהתסכול גבוה, תנו לנו לעדכן אתכם כי קיימות דרכים לשמור על נעליים נקיות וכמו כן לנקות אותן במידה והתלכלכו. הנה 4 דרכים ייחודיות-

TPU

כן, זה נשמע מוזר. לא, סביר להניח שאתם לא מכירים את החומר הזה. אך מדובר בחומר מצוין עבור פתרונות הנעלה. בין אם הנעל שלכם לבנה או בעלת כמה צבעים, עם חומר ה-TPU ניתן לייצר נעליים באיכות גבוהה. כך, סוליית פלסטיק יכולה להישאר לבנה, בד צבעוני יכול להישאר בצבעו המקורי כך, לא משנה היכן תדרכו, הנעל שלכם מוגנת לחלוטין מפגעי החוץ.

משחת שיניים

אתם ודאי יודעים כי למשחת השיניים האהובה עליכם כל כך, יש עוד כמה שימושים מגניבים. בזמן שמשחת השיניים יכולה לייבש פצעים מעצבנים על הפנים, המשחה הזו יכולה לתפקד עבורכם גם כמנקה מספר אחד לנעלי ספורט. ממש כמו שאתם מורחים את משחת השיניים שלכם על מברשת השיניים שלכם, זה מה שתעשו פשוט לא לשיניים. מרחו את משחת השיניים על המברשת והחלו לקרצף את הנעל. אנחנו רק יכולים להבטיח לכם שהנעל תיראה כמו חדשה וכאילו נקנתה עכשיו.

סודה לשתייה

גם לסודה לשתייה שימושים רבים ולאו דווקא לבישול. סודה לשתייה ידועה בתור פותחת סתימות, מסירה אבנית וכן כן, גם מייבשת את פצעי הפנים. אך למרות כל היתרונות המדליקים הקיימים לסודה לשתייה, באנו לדבר על נעליים. ועל כן, סודה לשתייה בהחלט יכולה לעשות את העבודה כאשר אתם מבקשים לנקות את הנעליים שלכם. ערבבו מעט מים או לימון עם אבקת הסודה לשתייה ותנו לתסיסה לעבוד. לאחר מכן החלו ליישם את הנוזל שנוצר על הנעל שלכם והפלא ופלא, הנעל נקייה.

מסיר כתמים

מכירים את זה שנפל לכם רוטב על החולצה הלבנה ואתם בטוחים שהרסתם חולצה יפה ואז מגיעה אמא עם שפורפרת של מסיר כתמים ופותרת את הבעיה בן רגע? אז נעליים. אותו חומר מסיר כתמים אשר מיושם על בגדים רבים, כך תעשו גם לנעליים. ממש כמו הסודה לשתייה ומשחת השיניים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה למרוח את מסיר הכתמים על הנעל ולתת למסיר לעשות את שלו.

לא משנה באיזו דרך תבחרו, אתם מבטיחים לעצמכם ניקיון ודאי של הנעל. כמו כן, חשוב שלא תשכחו להשאיר את הנעליים מאווררות ומוצלות. כך, תוכלו להעניק לנעליים שלכם פחות סיכוי להתבלות ופחות סיכוי לתפיסת ריחות לא נעימים.