אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

סדנת צחוק לילדים

מתי בפעם האחרונה צחקתם בקול גדול עד שהבטן שלכם כאבה? אם אותו רגע מעלה בכם חיוך גדול על הפנים, או אפילו מעלה בכם שוב צחוק גדול – וודאי מדובר על רגע מיוחד וזכור במיוחד שלא תשכחו אף פעם. כידוע, צחוק הוא דבר כיפי ומשחרר במיוחד, ויש מומחים הטוענים כי צחוק הוא דבר מומלץ שגם תורם מאוד לבריאות הגופנית והנפשית. הסיבה לכך היא ברורה, הרי כולנו צוחקים שאנו נהנים ממשהו כך שהתחושה הנפשית היא מרוממת וטובה במיוחד באותו הרגע עד כדי כך שכל אותן מחשבות שליליות, או רגעים בהם היינו מעט מדוכדכים נעלמים כלא היו. מבחינת הפן הבריאותי הגופני, הצחוק גורם לנו לאמץ את שרירי הבטן כך שהרווחנו פעילות גופנית של הבטן ללא מאמץ ובהנאה גדולה!

מהי סדנת צחוק

אם יצא לכם לשמוע על סדנאות צחוק ואף פעם לא חוויתם אחת כזו בעצמכם, הגיע הזמן לגלות על מה כולם מדברים. המטרה העיקרית של סדנת צחוק היא לגרום לכם לצחוק, וכמה שיותר משוחרר ובפתיחות. סדנת הצחוק משלבת פעילות חברתית מגבשת עם אנשים מוכרים וגם כאלו שהם זרים לחלוטין, ובעזרת הצחוק שידוע כמדבק מאוד – כולם צוחקים יחד משלל משחקים וסיטואציות משעשעות שגורמות לכולם לצחוק בלתי נשלט.

סדנאות הצחוק מיועדות לכולם ובכל גיל, ובמיוחד עבור הורים שמחפשים הפעלות מדליקות לילדיהם במהלך שעות הפנאי, חופש, סופי שבוע ועוד.

מהם היתרונות של סדנאות צחוק לילדים

סדנת צחוק לילדים היא הפעלה מדליקה וכיפית במיוחד, שלא תעניק לילדים כיף והנאה גדולה אלא גם תלמד אותם כמה דברים חשובים כמו עבודה בקבוצה, יצירתיות, הפעלת הדמיון ועוד. למעשה, בסדנת הצחוק אין חוקים ממשיים, אלא המטרה היא להשתחרר ולצחוק כמה שיותר ומכל הלב. הצחוק יעזור להם להשתולל וליהנות כמו שילדים אוהבים, וכך לפרוק אנרגיות ומתחים בצורה האידיאלית והחווייתית ביותר.

במהלך הסדנה הילדים יחולקו לכמה קבוצות או זוגות, וייהנו ממגוון משחקים ופעילויות שישחררו מכולם צחוק גדול ומתגלגל. המשחקים יהיו בשילוב של תנועה, משחקי אלתורים להפעלת הדמיון והיצירתיות של הילדים, תחרויות בזוגות כדי לפתח את השיתוף פעולה עם החברים וגם הפעלות כיפיות תמיד כמו שירים, ריקודים ופרצופים מצחיקים.

סדנת צחוק לילדים למסיבות וימי הולדת

מכיוון שהסדנה מלמדת את הילדים כיצד להשתחרר וליהנות, ניתן לומר כי מדובר על סדנה הפועלת על הנפש שלהם כמו פעילות יוגה. לכן סדנאות אלו נקראות גם בשם יוגה צחוק לילדים, מכיוון שזוהי דרך נהדרת עבור כל ילד להתחבר לנפש שלו ולהוציא מתוכה את כל הדברים האופטימיים והמהנים, ולשכוח מכל אותם דברים שליליים.

סדנאות אלו מומלצות במיוחד למגוון מסיבות, ימי הולדת או סתם ימי כיף של הילדים כך שהם יוכלו ליהנות יחד מהמון משחקים ופעילויות ולעבו מסיבת צחוק לילדים גדולה ומהנה במיוחד.