אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

עקיצות של קיץ – רשת נגד יתושים ועוד כמה טיפים

חברה טובה אמרה פעם שגירוד במקום עקוץ יתושים דומה לאורגזמה. טוב, לא כולנו חייבים להתחבר לדימוי הזה, אבל אין חולק על כך שהצורך להרגיע את הגירוד המטריף הוא הרבה יותר מסתם הפרעה חולפת. עקיצה אחת עוד יכולה להיות נסבלת. אבל אז מגיע הזמזום השני ואחריו טאק! והגירוד הבלתי פוסק… עוד כמה כאלה והגוף, המיינד והנפש שלכם כבר מתחילים לפתח חרדה בסיסית מהיתוש הבא.

מהי הדרך הטובה ביותר להרגיע גוף עקוץ, מדוע אחדים נעקצים יותר מאחרים, איך מרחיקים יתושים ומה היא הדרך הטובה ביותר להימנע מעקיצות להבא? ריכזנו עבורכם את כל הטיפים שיחזירו אתכם לשפיות. כן, גם בקיץ.

זה הקטן – גדול יהיה

כמה שגירוד המקום המגורה מרגיע ברמה המידית, בטווח הארוך הוא פוגע בעור ופוצע אותו. אבל זו לא הבעיה החמורה ביותר. גירוד המקום המגורה יכול להוביל לזיהום תת עורי ולהתפתח הרבה מעבר לעקיצה. איך זה קורה? עקיצת היתוש מותירה בגוף חומר שאליו הגוף מגיבה בהפרשת היסטמינים. נעקצתם? במקום להמשיך את הגירוד, הנה כמה עצות מועילות להתמודדות חכמה יותר:

קרח

קרח מספק "הלם קור" ומשתק את מערכת העצבים כך שלא תחושו את העקיצה.

סודה לשתייה

הנה היא עושה זאת שוב! רבים מכנים אותה "אבקת הקסם" בשל היותה כה זמינה וכה יעילה. סודה לשתייה מאזנת את רמת החומציות וכאשר היא מדוללת במעט מים, היא מרגיעה את תחושת הגירוד ומעניקה לגוף זמן לרפא את עצמו.

שמן עץ התה

חובבי שמן עץ התה מכירים את היתרונות הרבים שלו. שמן עץ התה כולל רכיבים אנטי דלקתיים המפחיתים את תגובת הנפיחות של הגוף.

חומץ

סבתות רבות יודעות כי חומץ יעיל הרבה יותר כחומר ריפוי מאשר כרכיב במזון. כמה טיפות בודדות של חומץ מטופטפות ישירות על העקיצה יכולות לחולל פלאים.

קליפת בננה

סוכרים המצויים בקליפת הבננה מרגיעים את העור ומעניקים תחושת שלווה המאפשרת לו להחלים.

מניעת עקיצות עתידית

אוקיי, אז נכנעתם. למרות שפיתחתם אינספור אסטרטגיות למניעת העקיצות, אתם עדיין תמיד מתגרדים באחד מאברי הגוף. איך תמנעו מעקיצות עתידיות?

מקלחות במשך היום

כן, כן. מקלחות תדירות במשך היום הן הדרך הטובה ביותר להימנע מעקיצות יתושים. שמירה על היגיינת גוף, הימנעות מהזעה ושהייה באזורים ממוזגים תקטין את מספר העקיצות שאתם "זוכים" להן משום שיתושים נמשכים לריחות זיעה והזיעה עצמה מהווה זרז לתחושת הגרד.

ייבוש מקורות מים עומדים

יתושים נמשכים למקורות מים זמינים ועומדים. ייבוש כל מקורות המים בבית ומסביב לו מסייע בהפחתה משמעותית של נוכחות היתושים באזורכם.

מזגן/ מאוורר

הפעלת מזגן או מאוורר במשך היום תפחית משמעותית את נוכחותם של יתושים בכל חדר בהם תפעילו אחד מהשניים.

רשת נגד יתושים

אם כל המשחות לא עזרו, התכשירים החשמליים נגמרו ואתם עדיין ממשיכים להיעקץ, אנחנו מזמינים אתכם לעבור לפתרון הקבע שאימצו כבר אלפי משפחות ישראליות: רשת נגד יתושים. רשת נגד יתושים היא הפתרון האידאלי: היא לא מצריכה אתכם להימרח מדי כמה שעות, אינה מצריכה הוצאות חוזרות ונשנות, ניתנת להצמדה לחלונות, לדלתות, או כל פתח אחר בבית.