אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

שביל ישראל: הציוד הנחוץ לטיול המושלם

טיול ברחבי ארץ ישראל הוא טיול חוויתי לכל המשפחה. אין כמו לטייל בשביל ארץ ישראל כדי להכיר לעומק את נופי ארצנו המיוחדים. אבל כדי לצאת לטיול ולא למצוא את עצמכם בשטח מחוסרי ציוד, אתם חייבים לצאת מוכנים. הצורך בציוד טיולים משתנה בהתאם לצרכים של כל אדם, ומאפשר לכם להפוך את החיים בדרך לנוחים יותר. אבל עולם המחנאות והטיולים עמוס בפריטים, יקרים וזולים, אשר יכולים להיות נחוצים מאוד או לחילופין מיותרים מאוד במהלך טיול בשביל ישראל. 

 

רשימת הציוד האידיאלית למטייל בשביל ישראל

 

כדי לעזור לכם להגיע מוכנים למסע בשביל ישראל, ריכזנו ברשימה אחת, ציוד לטיולים בארץ, ולו כדי שתוכלו להיערך בהתאם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את מה שהכי מתאים לכם, ללכת לחנות המטיילים הקרובה ולצאת לדרך.

 

  1. נעלי הליכה – כדי להתמודד בגבורה עם שעות ההליכה הרבות, אתם צריכים להחזיק ברשותכם זוג נעלי הליכה מקצועיות. הנעלים שומרות על הישיבה שלכם, ובולמות זעזועים כדי למזער כל פגיעה שעלולה להרוס לכם את הטיול.
  2. ביגוד מוגן מפני קרינה – תחת השמש הים תיכונית של ארץ ישראל קשה מאוד להיות מוגנים מחשיפה לקרינה. לכן אתם חייבים לעשות כל מאמץ להגן על העור שלכם. רכשו חולצות ומכנסים מסנני קרינה והשקיעו גם בכובע להגנה מקסימלית מהשמש.
  3. בגדי רחצה – חלקים רבים בשביל ישראל כוללים מעבר באזור מקורות מים. כדי שתוכלו לטבול במים הצוננים ולהנות מכמה דקות הפסקה במסלול, היו מוכנים עם בגד ים או עם מכנסיים שניתן להרטיב.
  4. אוהל – אוהל בעל תחתית מבודדת יכול להיות שימושי בעיקר אם אתם יוצאים לטייל בתקופות בהן מזג האוויר קריר וגשום. רכשו אוהל קל משקל כדי שתוכלו לסחוב אותו לאורך המסלול מבלי להעמיס על הגב ודאגו להביא אתכם יתדות נוספים וחוטי שפצור למקרי הצורך.
  5. ציוד לבישול – כדי להנות מחוויית בישול טעימה, הביאו ערכת גזיה, מחבת קטנה וקערות לאכילה. לא משנה מה תכינו בשטח לארוחת ערב, עם ציוד מסודר תרגישו כמעט כמו בבית ותוכלו לאגור כוחות להמשך הדרך.
  6. תיק גב – תיק הנשיאה הוא האביזר החשוב ביותר. תיק עם מערכת תמיכה לגב מקל עליכם את המסע ומאפשר לכם לכבוש כל הר ופסגה בשביל ישראל מבלי להרגיש שאתם כורעים תחת עומס הציוד שלכם.

 

יוצאים לדרך

 

הטיול בשביל ישראל הוא חוויה לכל המשפחה. מקטן ועד גדול כולם יכולים לתור את הארץ ולגלות את הייחודיות של הטבע הישראלי. כדי לעשות זאת בצורה הבטוחה והמאורגנת ביותר, השקיעו מחשבה לקראת היציאה לטיול בכל הנוגע לציוד הדרוש לכם. מצאו פתרונות אישיים וארגנו את תיק הנשיאה כדי להקל על עצמכם בדרך. והעיקר, צאו לטייל בשלום, חזרו בשלום, ותזכרו להנות מהדרך ולהעריך את היופי.