אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

תפקיד מערכת CRM בניהול עסק

ניהול צוות

ניהול צוות

הערוצים העסקיים המאפשרים שימוש לתקשורת עם לקוחות השתנו עם הזמן. שיטות עסקיות מוקדמות הסתמכו על מגעים פנים אל פנים ועל תקשורת כתובה. עסקים מודרניים הוסיפו תקשורת אלקטרונית למשוואה, כולל טלפון, דואר אלקטרוני, צ'אט חי ומדיה חברתית.

ככל שמספר נקודות התקשורת גדלו, כך גדל גם האתגר של צבירת וארגון הנתונים הנשלחים והמתקבלים מכל מערכות התקשורת המוחלפות בין העובדים לבין ההנהלה, בינם לבין עצמם, ובין ההנהלה והעובדים לבין לקוחות וספקים. הפרטים והיסטוריית הרכישות של לקוח בודד עשויים להתפשט בין מספר ערוצים ועובדים מרובים, אם אינם מאורגנים כראוי.

מצד שני, בעוד שהאתגר של ניהול נתונים אלו גדל, חשיבות השמירה על הגישה לנתונים נותרת קבועה. .

מערכת CRM משפרת את ניהול לקוחות של החברה

מערכת ניהול הלקוחות מסייעת בשימור DATA של הלקוחות וניהול נכון של התקשרות, תיזכורות התנהלות פיננסית מול הלקוח ועוד

מאמר זה מכסה את היתרונות המתקבלים באמצעות שימוש במערכת CRM של הכוורת, באספקטים שונים בעסק

מהי מערכת CRM?

בעוד שהמונח CRM לא הפך לסטנדרט בתעשייה עד שנות התשעים, הרעיון התחיל כשעסקים התחילו לפעול. ה-CRM המודרני הוא גרסה דיגיטלית, ומתוחכמת הרבה יותר המבצעת קפיצת מדרגה טכנולוגית משמעותית מעשרות השנים בהם אנשים השתמשו בעטים ובניירות על מנת לתקשר.

ההתפתחות הקריטית הגיעה עם כניסת מערכות CRM לבתי עסקים, ולעסקים לעשות סדר אירגוני, ניהול וניווט נכון של העובדים, ניהול נכון של משימות, סדר בהנהלת חשבונות, ניהול נכון של לידים,

זרימת מידע ברמה מתקדמת ביותר

מערכת ה-CRM של הכוורת מסונכרנת באופן מושלם למערכת VOICE CENTER ומאפשרת זרימת מידע ברמה מתקדמת ביותר. כך ניתן לחסוך את הזמן והמאמץ של הנציגים והמנהלים, ולמנוע שגיאות אנוש הנובעות משכחה או טעויות קלות על המקלדת, העשויות להתבטא בהשלכות יקרות על בית העסק.

העבודה עם מערכת הכוורת מאפשרת חלוקת הרשאות לכל העובדים ברמת הסיווג וההרשאות להם הם זקוקים בעבודתם. כל שיחה ניתנת לתיעוד בהליך פשוט ונוח, עם אינסוף כותרות ושדות מידע אותם ניתן להקים ולעדכן, ו'להזמין' עובדים או אנשי קשר נוספים לכל שיחה או משימה שתועדה.

מתעוררים בבוקר עם חשק לרוץ לעבודה

פעולת הסנכרון מבוססת על תוכנת סליקה מאפשרת לנציגי שירות ומכירה לקבל תשלומים בהליך אוטומטי מהתוכנה, כולל הנפקת חשבונית מס או קבלות בהתאם, בנוסף לשפע יתרונות משמעותיים אחרים שמייעלים ומשפרים ללא היכר את עבודת נציגי השירות בחברה, כמו גם את ההתנהלות של צוות ההנהלה והעובדים.

ברגע שנתוני התקשורת שעובדי החברה מוציאים או צריכים לקבל אינם "נתקעים" בשום מקום בדרך, הם מתקשרים עם הלקוחות והמנויים יותר בקלות ובהרבה יותר יעילות, ומקום העבודה הופך להיות מקום שרוצים להגיע אליו במקום מקום ש"צריכים" להגיע אליו.