אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

תריס סורג – כל המידע תחת קורת גג אחת

כאשר מדברים על תריס סורג, מדברים על מוצר שהוצג לראשונה בשנת 2015 בגרמניה. למעשה, מדובר במוצר שמשלב בתוכו שני מוצרים, הוא גם מתקפל, אבל הוא גם יכול בהחלט לעשות את זה באופן חשמלי קל ויעיל. רוצים לדעת מהם היתרונות של הסורג ואיך הוא יכול לשרת אתכם? במאמר שלפניכם כל מה שצריך לפני שיוצאים ורוכשים תריס סורג מתאים.

למה כדאי לכם לרכוש תריס סורג?

אז קודם כל תריס סורג מאפשר פתיחה וסגירה באמצעות מנוע, זהו נגמר העידן שהכול היה נתקע וידני. כאמור, באמצעות גלילה חשמלית אפשר לעשות הכול. בין היתרונות אפשר לראות גם נעילה כפולה של המערכת עצמה כך שאין חשש לפריצה או חדירה של גורמים לא רצויים. הפרופילים הם מפלדה והם מחזקים את השלבים לכל אורכם. כמו כן, קיים גם מנגנון נגד ניסור הסורג עצמו ובמצב המקופל שלו הוא לא נראה, אסתטי נוכח היותו מוטמן בתוך ארגז התריס שמגיע כחלק בלתי נפרד. רוצים לשלב את זה גם בחדרי ילדים? אתם יכולים לעשות הכול באמצעות התריס, למעשה אתם בוודאי יכולים להתאימו גם לקומות הגבוהות ובדיוק כמו סורג – גם הוא יכול לגונן מפני נפילה או סכנה.

למה כדאי לכם תריס סורג?

כפי שהבנתם, יש לו לאותו תריס סורג לא מעט יתרונות הן בהיבט הנעילה והן בהיבט הסגירה של התריס. כמו כן, הוא מאפשר אטימה מלאה והוא מונע מגשם לחדור פנימה. רוצים למזער את כניסת האור? הנה הזדמנות נוספת לעשות את זה בקלות. במידה ואתם רוצים לראות את הנוף משתקף לכם בעיניים- גם לזה ערוך התריס והוא מאפשר שימוש גם כשהוא במצב מוגף. אז נכון, יש לו מנגנון חשמלי, אבל מי אמר שכל המנגנונים הם רועשים? כאן למעשה תוכלו לקבל מנגנון שקט ונעים ביותר בעל גלילה קטנה במיוחד שלא תמיד צריכה ארגז. השוק הפתוח מציע כמה וכמה אפשרויות לבחירת תריסים מהקטנים ביותר ועד לגדולים ביותר – הכול בהתאם לדירה או לשטח עצמו. יש כל מיני שלבי תריס, חלקם אלומיניום והם איכותיים למדי. מחפשים משהו דקורטיבי ובצבע משובח? זו באמת הזדמנות של פעם אחת בחיים להשיג את הטוב ביותר.

בסיכומו של דבר, יש לא מעט יתרונות לבחירת תריס סורג, בכדי שלא תהיינה תקלות חשוב לבחור את הטוב ביותר. מבין מכלול תריסים יש תריסים עם מנוע אלקטרוני – זה חשוב כי זה מה שמזהה את נעילת הבריחים ועלול לעצור את הרמת הסורג. כמו כן, חשוב לבחור מוצר עם נעילה אוטומטית וכך אי אפשר להרים את הסורג מבחוץ.

צריכים מוצר שיכול להגן עליכם גם מגופים עוינים? אין ספק כי בבחירתכם סורג שכזה, מנעתם גם את ניסורו.