אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

אחסון תכולת דירה

החלטתם שהבית שלכם חייב לעבור שיפוץ דחוף!
החלטתם שאתם רוצים לשנות את כל המראה של הבית ושאתם רוצים ריענון בעיניים. אבל רגע דבר אחד מונע מכם לעשות את הצעד הנועז הזה. הדבר הזה  הוא הרהיטים שבבית שלכם?
איפה אתם אמורים עכשיו לשים אותם שאתם הופכים את כל הבית. הרי אם תשאירו את הריהוט בבית הוא עשוי להיהרס, להתמלא אבק ולהתלכלך.
אז מצאנו לכם פתרון אידאלי ומושלם עבורכם.
אחסון תכולת דירה. אתם בטח שואלים את למה לי לאחסן את הדירה שלי שגם ככה יש לי את השיפוץ על הראש במאמר זה נענה על השאלה הזו ונסביר לכם איך לאחסן את הדירה בצורה הכי יעילה שאפשר .

למה לאחסן את תכולת הדירה?

  • בזמן השיפוצים של הבית שלכם אתם מאחסנים במחסן שהשכרת את כל הציוד שאתם רוצים. אחסון תכולת הדירה ימנע מהחפצים שלכם להיהרס, להתלכלך, להתמלא אבק ואף להינזק במקרה שאחד השיפוצניקים יפגע ברהיט שכל כך חשוב עבורכם.
  • אנו מאמינים שבזמן שאתם הופכים את הבית שלכם למקום יותר יפה ונעים לגור בו עם השיפוץ אז כנראה גם תעברו לגור במקום אחר כמו הבית של ההורים או תשכרו דירה קטנה לכמה חודשים. והגיוני מאוד שלא תיקחו את כל הציוד והרהיטים אתכם מהסיבה ששתי הובלות יהיו לכם יקרות וכנראה שבמקום שתעברו לגור בו יהיה מרוהט. לכן עדיף לכם לשמור על הציוד במחסן שהשכרתם מבלי לטרטר את עצמכם עם הציוד בכל העיר.
  • נכון שאתם מעסיקים שיפוצניקים אמינים ואתם סומכים עליהם אבל ייתכן שאחד מהם יראה איזה רהיט שהוא תמיד חלם עליו אבל לא הרשה לעצמו או שסתם בא לו לקחת אותו. אחסון תכולת דירה ימנע את המצב הלא נעים הזה ובכל תוכלו להסיר דאגה מראשכם בנושא הזה.

איך לאחסן את הדירה בצורה הכי יעילה שיש

אחסון תכולת הדירה יכול להיות פרוצדורה גדולה ואף מייאשת. אך מי שיודע לעשות זאת בארגון וסדר יוכל לחסוך המון זמן גם באריזת הציוד וגם בפריקתם.
טיפ ראשון- תמיינו את הציוד אשר אתם  רוצים לשים באחסון ואיזה ציוד אתם משאירים בבית. לדוגמא- אם אתם לא משפצים את המטבח אין לכם מה לקחת את הצלחות והכוסות ואו המקרר.
טיפ שני- תארזו את הציוד שלכם בסדר מופתי כך שתוכלו לדעת היכן נמצא כל דבר. תסדרו את הציוד בקופסאות לפני נושאים וכתבו על כל קופסא מה יש בתוכה, אם זה ציוד של הילד, מכשירי חשמל וכו'…
טיפ שלישי- תעטפו את הציוד שנשאר בבית ושאתם לוקחים לאחסון בניילון והפצפציים כדי שלא יפגעו ויינזקו.
טיפ רביעי-  כאשר אתם מניחים את תכולת הדירה במחסן תשימו את כל הציוד במצומצם כדי שתשלמו פחות כסף. (כאשר משכרים מחסן משלמים על זמן ההשכרה ועל המקום כל הציוד שהוא תופס).