אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

חנות סטלנים באשקלון

אנשים רבים משתמשים במונח "סטלן", יש כאלו שבצחוק יש כאלו שבחומרה, אך אם נעצור בהגדרה, נמצא שמדובר באדם שעושה שימוש בסמים קלים, או לחלופין באדם שאינו מרוכז, אלא מרחף, שלא לומר אסטרונאוט. ובכן בין אם אתה עושה שימוש בסמים קלים (שיהיה לך לבריאות) ובין אם אתה פחות מחובר להוויה הלחוצה בה אנשים רודפים אחר הזנב של עצמם, מוטב שגם אתה תדע שאינך לבד, יש קהילה שלמה של "סטלנים", אנשים שאינם מרוכזים בפוליטיקה וכלכלה אלא בטוב ובתענוגות החיים, אנשים שבוחרים בדרך משלהם לחיות – ללא הגדרות, חוקים ומסגרות. גם אתה סטלן? אל תדאג אנחנו לא מגדירים!

מקום אחד!

סטלנים יש בכול מקום, אך גם יש מקום ייעודי בו סטלנים מוצאים כל מה שהם רק צרכים. מכאן שאם גם אתם גרים בעיר הדרומית אשקלון, עיר של ים וחופים מדהימים, גם אתם מוזמנים להכיר חנות לסטלנים שמכילה היצע עשיר. בחנות תמצאו בגדים פסיכודליים שעושים טוב על הנשמה ושמתאימים לכל מסיבה, קססות וגריינדרים שמלווים נהדר כל שקיעה בים ובאופן כללי שפע של מוצרים משלימים. מבקשים טעימה? בחנות מחכים לכם פייפים, מכונות גלגול, מקטרות, פתרונות אחסון, אביזרי עישון, מוצרי Raw, וופורייזרים ושלל אקססוריז ומוצרי ג'אגלינג. מבקשים כתובת? מוזמנים להגיע לחנות "גוד סטאף" (יושבת בכיכר צפניה שבמרכז אפרידר) ולמצוא היצע מרשים של כל הציוד שאי פעם רק תצטרכו ותרצו.

כמו ילד בחנות ממתקים

בא לכם לשדרג את מכשיר העישון, מבקשים לצאת עם הקססה למסיבה (מבלי לדאוג ששוטר יעצור אותכם בצד), מחפשים חולצה מתאימה למסיבת טבע, שמעתם שהגיע דגם חדש של וופורייזר שאתם חייבים לנסות, בא לכם להחליף את המטקות של הים באביזרי ג'אגלינג מהפנטים, מחפשים תחליפי טבק לגלגול, נגמרו לכם הפילטרים שאתם אוהבים, מחפשים אחר פתרונות לחות, מבקשים לחדש את אמצעי הניקיון, מחפשים אחר קססונית עבור מתנה, או פשוט מחליטים להוסיף מקטרת לאוסף הפרטי? הגיעו לחנות שיש בה הכול, ממש כמו החוויה של ילד בחנות ממתקים, רק בגרסה של סטלנים.

פריווילגיה עפופת עשן

ההגדרה של "סטלנים" אינה דנה בגיל. אנשים יכולים להיות סטלנים לפני הצבא ואנשים יכולים להיות סטלנים גם בגיל 50. יודעים מה? להיות סטלנים זו פריווילגיה, להיות סטלנים זו ברכה, להיות סטלנים זו עוצמה, במיוחד בעידן המודרני בו סטטוס ויוקרה מקבלים משמעות שאיבדה קשר עם המהות. אתם סטלנים? מברוק! תחיו איך שטוב לכם, תתלבשו בבגדים נוחים ותעשנו מה שעושה לכם שמח. כל עוד מתחשבים בסביבה, לא מאבדים את הראש ומפיצים טוב ורוגע, אתם תורמים אל חלקכם לעולם. 

מתנה מיוחדת

יש יום הולדת לאדם אהוב ואתם מבקשים להעניק לו מתנה שהיא גם שימושית וגם מעלת חיוך? מחפשים אחר מתנה שהיא גם ייחודית וגם לא יקרה, מחפשים אחר מתנה שיש מאחוריה אמירה, מחפשים אחר מתנה שלא צריכה פתק החלפה, מבקשים מתנה שתפתיע גם אותכם, מבקשים להעניק מתנה שתהיה שונה מזו שיעניקו אחרים, מבקשים להעניק מתנה שמזכירה תקופה, מבקשים להעניק מתנה שכיף לחלוק אותה, מבקשים להעניק מתנה שתעלה חיוך גדול? אתם כבר יודעים את התשובה! הגיעו אל חנות של סטלנים באשקלון ותמצאו מבחר נאה, עדכני, צבעוני ומקצועי. לא סגורים במה לבחור? התייעצו עם צוות המקום, כי סטלנים אולי מרחפים, אך בכול הנוגע למה שחשוב באמת הם שולטים!