אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

איך בוחרים טיול לחו"ל

מטוס נוחת

מתחשק לכם לצאת לנופש אך אינכם יודעים להחליט האם לנסוע לחופשת בטן גב בתאילנד? אולי סקי באירופה? או שמא לצאת לחופשה קצרצרה ביעד קרוב לבית. ומה אם אינכם בטוחים שאתם מסוגלים לארגן טיול שלם לבדכם? תמיד תוכלו לברר לגבי טיול מאורגן, למשל טיול מאורגן לפורטוגל בו כל מה שנדרש מכם הוא לארוז מזוודה ולהגיע. כל שאר הסידורים הנדרשים מאורגנים עבורכם מבלי שתנקפו אצבע.

אז איך בוחרים יעד ומתכננים את הטיול? הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור מקום לטיול הבא.

תאריכי הטיסה

בתהליך הסינון הראשוני, עליכם לוודא מתי אתם מתכננים לטוס ומהו התאריך המדויק. אם אתם מתכננים לטוס בתקופות עמוסות כמו בחגים או בחופשים הישראליים, כדאי להערך הן מבחינה כלכלית והן מבחינת זמינות.

סוג הטיול והעונה הרלוונטית

הרבה מטיילים אינם יודעים להגדיר מהו סגנון הטיול שהם מחפשים. חלקם מעדיפים לטייל גם באזורים אורבניים וגם בחיק הטבע. חלק מעדיפים טיולי בטן גב עם שמש מפנקת, חול וים או חופשת סקי בה יוכלו לגלוש במדרונות הלבנים.

חשוב מאוד להתאים את סוג הטיול לרצונות שלכם וכמובן לתאריכי הטיסה אותם בחרתם. כמו כן, יש  להיערך נכון מבחינת מזג האוויר, הלבוש שתארזו, ביטוח הנסיעות שתרכשו – במיוחד אם אתם עוסקים בפעילויות אקסטרים. והאטרקציות אותן אתם רוצים לחוות בטיול שלכם.

טיול בהתאמה אישית

כל מטייל שמחליט לטייל בעולם, יודע שכדאי למצוא מקום שמתאים לאישיות ולתחומי העניין שמעניינים אותו. בכדי שתוכלו להתאים את היעד עבורכם, אתם צריכים לגלות אילו אטרקציות הוא מציע כמו: תרבויות, אזורי טבע, חיי לילה תוססים, חופשת בטן גב או אזור מרוחק מכל אזור מרכזי. ברגע שתעברו על כל האטרקציות המוצעות, תדעו איזה יעד יכול להתאים לכם כמו כפפה.

תקציב

החלק האחרון והמהותי ביותר הוא עניין התקציב. התחילו לחפש את היעד לפי הפרמטרים שאתם מקציבים לעצמכם ויכולים לעמוד בהם מבחינה כלכלית בכדי שתוכלו למקסם את חווית הנסיעה, גם לראות אתרים שרציתם, חוויות ואטרקציות שאתם רוצים לנסות, אפילו לצאת למסע שופינג מפנק, לאכול, לבלות, לשתות ולהנות מהחיים..