אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

איך נולדה מגמת הלוואה ללא ערבים?

 

האפשרויות המוצעות לאנשים הזקוקים להלוואות כוללות פנייה לחברות חוץ בנקאיות גדולות יותר מהבנקים, כגון חברות ביטוח או חברות אשראי, כולל סקירת השוק לאיתור עלויות שונות להלוואות פרטיות לכל מטרה ללא ערבים במסגרת החברות הפרטיות הקטנות יותר.

רוב הגופים האלו מאפשרים לציבור הלווים לקחת הלוואה שלא במסגרת הבנק לכל מטרה, כמו למשל לקבל הלוואת סטודנט, לקבל הלוואה לסגירת חובות, לממן רכישת דירה או רכב, הלוואת גישור, או לכל צורך אחר.

מאפייני הלוואה שיכולה לשנות את החיים

חשוב להבין שכשלוקחים הלוואה לכל מטרה ללא ערבים מהחברות הפרטיות, הריביות על ההלוואה תהיינה גבוהות והאשראי המבוקש ניתן בתהליך קל. לעומת זאת, הלוואה שמבקשים מגופי המימון החוץ בנקאיים הגדולים יותר כרוכה בתהליך מורכב יותר.

התנאים אותם מציבות החברות החוץ בנקאיות מאפשרים ללווים לקבל הלוואות בגובה של מספר עשרות אלפי ₪, ברוב המקרים בסביבות חמישים עד שישים אלף ₪, לפרק זמן של כחמש שנים.

בנוסף, הלווים רשאים לקבל תקופת גרייס ולדחות את מועד תחילת החזר ההלוואה, לקבוע את גובה ההחזרים החודשיים, ואפילו לשלם בתקופה הראשונה רק את הריבית, בהליך שנקרא הלוואת בלון.

סכומים אפשריים בהלוואה לכל מטרה ללא ערבים

אנשים שנמצאו כמתאימים על ידי גופי מימון חוץ בנקאיים לאישור הלוואה, יכולים לקבל הלוואות בסכומים משתנים, עד לתקרה מוגדרת, בסכומים גמישים בהם הם יכולים להשתמש לכל מטרה.

זוהי השיטה בה נוקטים אנשים הזקוקים להלוואות למטרות סגירת חובות, מימון חופשה, שיפוץ בית, רכישת רכב, מימון חתונה, הלוואה לפתיחת עסק חדש, או כל מטרה הדרושה להם. הסכומים נעים בין מספר אלפי שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים. התנאים של הלוואה לכל מטרה ללא ערבים מאופיינים במסלולים משתנים ותנאים משתלמים.

הלוואה לכל מטרה ללא ערבים: היתרונות

היתרונות המשמעותיים בקבלת הלוואה לכל מטרה ללא ערבים שניתנת במסגרת גוף חוץ בנקאי, הוא קבלת ההלוואה ללא מעורבות של גורמים אחרים מלבד הלווה, ופרק הזמן הקצר יחסית הנדרש לטיפול בהלוואה. יתרון חשוב נוסף הוא שההלוואה אינה משפיעה על מסגרת האשראי.

לווים רבים שזקוקים להלוואות, ומתבקשים להציג את האנשים שיערבו להם להחזר ההלוואה, נתקלים, מטבע הדברים, בקשיים באיתור האנשים המתאימים. בני משפחה או חברים חוששים, ודי בצדק, למען האמת, להתחייב לשלם את החוב של אדם שמסיבה כזו או אחרת לא יעמוד בתנאי ההלוואה.