אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

דלי הפלא – כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

דלי הפלא

 

אלו בינינו שהספיקו לחוות את שנות ה-80 וה-90 של המאה הקודמת מכירים היטב את ה"מופ", אותה המצאה פנטסטית שהקלה על עקרות בית רבות את החיים דאז, עוד לפני שהמציאו את ה-irobot ודומיו. בזמן האחרון נראה שיש התרגשות הולכת וגוברת סביב דלי הפלא, מה שצריך בדיקה מעמיקה יותר. האם באמת מדובר בפטנט גאוני?

דלי הפלא, או כמו שאחדים נוטים לקרוא לו, ה-super mop, הוא המצאה שהייתה מקובלת ברחבי העולם בשנות ה-50 של המאה ה-20 וחוזרת אלינו בשנים האחרונות, כשהיא טומנת בחובה אי אילו חידושים ופטנטים. מה מיוחד בדלי הפלא, בעצם? יצאנו לבדוק.

היתרונות של דלי הפלא

בלי להתכופף

מסתבר שלדלי הקטן הזה מצורפת ידית ארגונומית המותאמת בדיוק למבנה הגוף האנושי וחוסכת את הצורך בהתכופפות עם כל סחיטה או ניקיון המטלית. באופן זה, הבריאות הגופנית נשמרת, הניקיון אינו מעייף והגב אינו כואב כעבור 20 דקות. בנוסף, מלווה את המופ מוט טלסקופי ייחודי שיכול להסתובב 360 מעלות ולהגיע לכל פינה בבית.

בלי להתאמץ

שונאת לנקות? לא מוכן להוציא אלפי שקלים על irobot? דלי הפלא הוא בדיוק בשבילכם. דלי הפלא מיומן ומותאם לשטיפת חללי ענק בקלות, בתוך דקות ספורות ומבלי להתאמץ. בלי ללכלך את הידיים בחומרי ניקוי, בלי לסחוט ובלי להתכופף – ניקיון הבית הופך קל, פשוט ואפילו מצחיק!

בלי לשפשף

לכלוכים קשים? גם החיים, אז מה. זה עדיין לא אומר שצריך לשבור את הגב כשמשפשפים כתמים יבשים מהרצפה! הודות למטלית המיקרופייבר, ניקוי הבית הופך להיות פשוט, נוח ומהיר מתמיד. בלי לשפשף ובלי להפעיל כוח מיותר, שכן המרקם הייחודי של המטלית מאפשר את הסרת הכתמים בלא מאמץ.

מה צריך לבדוק לפני שרוכשים את דלי הפלא

מי היצרן של דלי הפלא?

האם מדובר ביצרן מוכר או שמא מצאתם את דלי הפלא שלכם באחד מהבאנרים שהפתיעו אתכם בפייסבוק? כדי להבטיח שאכן תוכלו ליהנות מכל הפטנטים שמציע דלי הפלא ולא להתאכזב כבר בניסיון הראשון, חשוב לבדוק מי היצרן, היבואן ומי הוא המשווק. חיפוש קטן וקבלת חוות דעת כלליות על איכותו של היצרן ומידת האמינות שלו יכולות לספק לכם תשובה טובה דיה בנוגע לאיכותו של הדלי!

תעודת אחריות

רק ערכות מקוריות של דלי הפלא מגיעות עם תעודת אחריות. משווקים שונים מעניקים תעודות אחריות למשך תקופות משתנות ואולם יחד עם זאת, תעודת האחריות צריכה להיות תקפה למשך מספר שנים לפחות.

ערכה משלימה

דלי הפלא המקורי מגיע עם ערכה משלימה הכוללת ידית נשלפת וגלגלים המאפשרים ניוד חופשי של דלי הפלא ממקום למקום. המנגנון הייחודי מתוכנן בקפדנות, כאשר חיקויים של דלי הפלא, גם כאלה המצוידים בגלגלים, מתקלקלים בתוך זמן קצר. לפיכך יש לוודא כי מדובר בדלי הפלא המקורי, המצויד בסלסלת נירוסטה איכותית.