אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

חיטוי מאגרי מים – כל המידע שאתם צריכים לדעת

חיטוי מאגרי מים

מאגרי מים הם המאגרים שמספקים לנו את מי השתייה שאותם אנו צורכים, ולכן חשוב מאוד לתחזק אותם על מנת שתוכלו לקבל מהם את מירב התועלת. חיטוי מאגרי מים היא אחת מהפעולות החשובות ביותר, פעולה שאמורה לשמור על איכות המים שאותם אתם צורכים – דבר שהוא החשוב והקריטי ביותר.

אז רגע לפני שאתם מתחילים לחפש חברה שתספק לכם שירותי חיטוי מאגרי מים, כדאי שתקבלו מענה על כל השאלות שמעסיקות אתכם. כך תוכלו להגיע למצב שבו אתם יודעים בדיוק מדוע אתם צריכים לבצע חיטוי של מאגרי מים, ולא תעשו את זה כי אמרו לכם לעשות את הפעולה הספציפית הזאת.

כמה כמה זמן צריך לבצע חיטוי מאגרי מים?

למען האמת אין זמן ספציפי שבו אתם צריכים לבצע חיטוי של מאגרי מים. הכדור נמצא במגרש שלכם, ואתם צריכים לדעת איך תוכלו להתנהל איתו בצורה הנכונה. השאיפה שלכם כמו שכבר אמרנו היא למנוע מצב שבו המים שאתם שותים יהיו עכורים או מסוכנים.

מהסיבה הזאת ההמלצה לרוב האנשים היא לבצע חיטוי מאגרי מים פעם אחת בשנה לכל הפחות. כך תוכלו להיות בטוחים שהמאגר שאתם משתמשים בו ראוי לשתייה, דבר שאתם לא יכולים להקל בו ראש. בנוסף תוכלו לדעת שאתם מהצד שלכם עושים כל מאמץ על מנת לשמור על הבריאות שלכם ושל כל שאר בני המשפחה.

מהי החשיבות של חיטוי מאגרי מים?

  • אחת מהסיבות המרכזיות לכך שחובה לבצע חיטוי של מאגרי מים אחת לשנה היא מניעת הצטברות של חיידקים. תזכרו כי במקומות שבהם יש מים עומדים, הסיכוי להצטברות חיידקים היא גבוהה במיוחד. באמצעות חיטוי של מאגר המים תוכלו למנוע את ההצטברות, וכמובן להרחיק מכם את המחלות השונות.
  • עוד סיבה שבגינה כל מי שיש ברשותו מאגר מים חייב לחטות אותו היא הצטברות של מזיקים. החברה שתספק לכם שירות של  חיטוי מאגרי מים, תדאג כי במים לא יהיו מזיקים שונים – כאלה שיפריעו לכם במיוחד. אתם לא תרצו לגור במקום שיש בו לא מעט חרקים ועשרות רבות של מזיקים מכל מיני סוגים.

כמה יעלה לבצע חיטוי מאגר מים?

החלטתם שאתם רוצים ללכת על זה? אז חשוב מאוד שתדעו כמה יעלה לכם לבצע חיטוי מאגרי מים. כמובן שהעלות של השירות משתנה בהתאם לגודל המאגר אשר ברשותכם, וככל שהמאגר יהיה גדול יותר – כך תצטרכו לשלם יותר כסף. 

המחירים עשויים להשתנות בהתאם למיומנות ולניסיון של החברה שמספקת לכם את השירות. ברוב המקרים העלות של חיטוי מאגרי מים תנוע בין 100-150 ש"ח על כל קוב במאגר. כך שאם אתם יודעים כמה קוב יש במאגר שלכם, יהיה לכם קל מאוד לחשב את העלות המינימאלית וגם את העלות המקסימאלית של החיטוי.