אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

טיק טוק: האפליקציה הפופולרית שמשגעת את העולם

טיק טוק: האפליקציה הפופולרית שמשגעת את העולם

בשנה האחרונה פשוט לא ניתן להתעלם מאפליקציית טיק טוק אשר נחשבת נכון להיום לרשת החברתית המובילה בעבור צעירים בין הגילאים 6-15, אולם גם מבוגרים מתחילים לקחת בה חלק. מה הופך אותה לאפליקציה אשר משגעת את העולם, כמו גם את ישראל? להלן הפרטים.

טיק טוק: רשת חברתית אשר הולכת וצוברת תאוצה

בצל משבר הקורונה, לא ניתן היה להתעלם מעשרות אתגרים אשר פורסמו באמצעי התקשורת ואשר הגיעו לראשונה מאפליקציית טיק טוק. האפליקציה אשר היא רשת חברתית מאפשרת למשתמשים להעלות סרטונים בליווי מוזיקלי לבחירתם. אם בהתחלה האפליקציה הייתה נחלתם הבלעדית של ילדים וילדות, כיום ניתן לראות מבוגרים ואפילו כוכבים בין לאומיים אשר מעלים סרטונים לעוקבים שלהם. אפליקציית טיק טוק פופולרית מאוד בישראל, ועדות לכך ניתן למצוא בלא מעט כוכבים אשר יצאו מגבולות האפליקציה והפכו למפורסמים, כמו הכוכבת אנה זק אשר נחשבת לישראלית המצליחה ביותר באפליקציה, כאשר עדות להצלחה שלה ניתן היה למצוא בקמפיין האחרון לחברת האופנה ג'וצי אשר השתמשה בפלטפורמה של טיק טוק לצורך פרסום הליין החדש שלה.

כיצד משתמשים בטיק טוק?

על מנת להשתמש באפליקציה, כל שעליכם לעשות הוא להוריד אותה למכשיר הסלולר, לפתוח משתמש ולהתחיל לבחון את הפיצ'רים אשר מוצעים דרכה. נכון לשנת 2020, רשומים באפליקציה מעל ל 150 מיליון בני אדם, רובם בני נוער. כאשר משתמשים באפליקציה, אנו בוחרים למעשה שיר מהקטלוג אשר מוצג בתוך האפליקציה ולאחר מכן עושים ליפ-סינג לאותו השיר בליווי של תנועות ריקוד. כל סרטון הוא עד 15 שניות בלבד, ולאחר מכן ניתן לשתף את הסרטון באפליקציה עצמה או דרך רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. למעשה, האפליקציה עובדת כמו כל אפליקציה חברתית אחרת – ניתן להגיב כמו גם לשתף את הסרטונים בהם אנו צופים, כאשר האלגוריתם של טיק טוק מזהה את מספר העוקבים ובהתאם לכך מקדם את העמוד הפרטי שלכם כך שהוא נחשף למיליוני גולשים מכל רחבי העולם וכמובן גם כאן בישראל.

אז רגע, איך אפשר להצליח באפליקציה?

ובכן, אם אתם רוצים לקבל חשיפה גבוהה באפליקציה, יש ליצור קשר עם חברה מקצועית לצורך רכישה של עוקבים. באמצעות רכישה של עוקבים אמיתיים תוכלו להזניק ולמנף את העמוד שלכם ולקבל חשיפה עצומה אשר מגלמת בחובה אפשרות לא רק ליצירת שיתופי פעולה עם חברות מובילות אשר נכנסו לתחום אלא גם לצורך מינוף של העמוד הפרטי שלכם. למרות שרבים חושבים כי מדובר באפליקציה של ילדים בלבד, ניתן לראות כיצד מבוגרים "כובשים" את האפליקציה ומצליחים לסחוף אחריהם עשרות אלפי עוקבים נאמנים. על כן, מדובר באפליקציה נהדרת אשר מגלמת גם את האהבה למוזיקה, ריקודים וכן אפשרות לעקוב, להגיב ולשתף. אם אתם לא שם, זה הזמן להוריד – ולהתחיל לזוז!