אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

ירושלים לפי שעה לפי נחושת ולפי אור

ירושלים

ירושלים

לא פעם ולא פעמיים קיבלתם עצות לאן ללכת ומה אתם 'פשוט חייבים לראות' בעיר הקסומה הזו, ולא סתם. ירושלים, העיר ששמה הולך לפניה, היא אחת הערים התיירותיות ביותר בעולם זאת בזכות הקדושה המפורסמת שאופפת אותה. נדמה כי מי שגר בה לא יכול בלעדיה ואלה הגרים מחוץ לה לעולם לא יצליחו להבין את הקצב שלה.

כשלא מבינים מה יש בירושלים חוץ מהמון רעש ובלאגן, קל מאוד לפסול את כל מה שיש בה. לא סתם אנשים מתאהבים בה. עיר כל כך מיוחדת, כמעט ובלתי אפשרי להספיק אותה ביום אחד. על כן, הבאנו לכם כמה אופציות שינה טובות עבור חוויה בלתי נשכחת בירושלים

הבנאליה בהתגלמותה

כולנו שואפים לישון בבתי מלון. לירושלים יש היצע מגוון של בתי מלון שישמחו לארח אתכם וליצור לכם חוויה ייחודית יותר של ירושלים. בין אם מהקומה העליונה ביותר של המלון או מתן השירותים שהוא מספק. בתי המלון של ירושלים משלבים את הרוחניות של ירושלים עם המודרניזציה של היום ולא חוסכים בתחושה היסטורית על ידי האבנים הירושלמיות מהן בנויים המלונות ולא רק. קחו בחשבון שהמחירים עשויים להיות יקרים מאוד.

לאלה שלא צריכים הרבה

אם אין לכם הצורך בכל השירותים אותם מספק בית המלון, תמיד תוכלו ללכת על אכסניה או הוסטל. אלה, נמצאים בכל פינה בירושלים. מאחר והעיר תיירותית מאוד, קל יותר לפתוח הוסטלים זולים. התנועה בהם תמידית, האנשים מתחלפים כל הזמן והשפה העברית בדרך כלל היא השפה האחרונה שתשמעו שם. אם אתם מחפשים גם לטייל בירושלים וגם להכיר אנשים חדשים, הוסטל או אכסניה יהיו מקומות הלינה האולטימטיביים עבורכם בירושלים.

לאלה שלא צריכים יותר מכמה שעות

לא מרגישים את הצורך בלילה שלם או בישיבות ארוכות עם אנשים חדשים? חדרים לפי שעה בירושלים הם עניין מתחדש בירושלים. במשך שנים הדעה הרווחת הייתה עליהם שלילית אך תופתעו לגלות כי חדרים לפי שעה בירושלים ובכלל, השתנו מן הקצה אל הקצה ובלתי ניתן להבחנה כי הייתה עליהם איזושהי ביקורת שלילית. החדרים נקיים, מאפשרים לשים את הראש על הכרית למשך שעה שעתיים, להתקלח, להתארגן ולהמשיך בדרך. אם אתם אנשים אינטנסיביים, חדרים לפי שעה יכולים להיות פתרון מצוין עבורכם.

לא סתם אמרנו שאת ירושלים כמעט ובלתי אפשרי להספיק ביום אחד. ירושלים מחביאה בה כל כך הרבה סיפורים, מאורעות ומקומות שאתם באמת לא רוצים לפספס. כשעצם ההגעה לירושלים יכולה להיות מתישה, סדרו לעצמכם את הימים כך שהכל יהיה מסודר לכם בתוך כל הבלאגן הזה שנקרא ירושלים. תופתעו לגלות שפתאום ירושלים לא כזו נוראית. למעשה, ירושלים די אדירה.