אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

כל הסיבות לא להירדם עם ווקס על השיער

כל אחד (או אחד) שמשתמשים בווקס לשיער תמיד שואלים את עצמם עד כמה זה גרוע להירדם עם ווקס על השיער ואם יש מוצרים איכותיים כמו ווקס מון פלטין שמכיל בתוכו המון ויטמינים זמינים את השיער, אז למה זה גרוע כל כך להירדם עם ווקס על השיער.

חסימת נקבוביות 

באופן כללי, שימו בווקס או ג'ל וכל חומר אחר שנועד לעצב את השיער, הוא יוצר שכבה מהחומר על השיערה, למרות שחברות רבות מבטיחות לכם שהוא מזין את השיער, עדיין נוצרת בעיה והווקס חוסם את הנקבוביות, כמובן שלזמן קצר יותר לא קיימת בעיה, אבל בטווח הארוך שימוש קבוע עם ווקס על השיער באופן יומי יכולה לגרום לנזקים כבדים מאוד בגלל חסימת הנקבוביות, לכן מומלץ מידי כמה ימים פשוט לתת לשיער להתאוורר ואפילו לחפוף היטב באופן קבוע בשביל לנקות שאריות של ווקס ולכלוך שיש על השיער.

מלכלך את הכרית 

אחד הדברים הגרועים ביותר שרוצים לישון עליו הוא כרית מלוכלכת, אין אחד שרוצה במהלך כל הלילה להרגיש על הכרית שלו פרורים של ווקס שהתקשה, אמנם זה לא מזיק לשיער אבל זה בכלל לא נעים ולא נוח.

השפעות על עור הקרקפת

חומרי הווקס והג'ל מכילים בתוכם תרכובות כימיות, אותן תרכובות כימות בחשיפה לאוויר עוברות תהליך, התהליך הזה הופך את השיער ליותר קשה וגם מעוצב, חשיפה ממושכת וקבועה למשך זמן רב לחומרים כימיים כאלו יכולה לגרום לפצעים על עור הקרקפת, אמנם לא פציעות קשות אבל זה בהחלט תלוי עד כמה עור הקרקפת רגיש.

מה ההבדל בין שינה עם ג'ל או ווקס על השיער 

בשני המקרים מדובר על תכשירים שנועדו לבצע את אותה מטרה והיא לעצב ולהקשות את השיער, ההבדל היחיד הוא שווקס נותן תחושה של עיצוב עם שיער בסגנון מט, לעומת הג'ל לשיער שהופך את השיער להיות בסגנון מבריק.

יוצר תחושת כובד על השיערה 

ברגע שהשערה מלאה ומצופה תמיד בחומר כמו ווקס או ג'ל לשיער היא כבדה וקשה מאוד לקרקפת להתמודד עם המשקל הגדול של השיערה, לכן יש מקרים קיצוניים בהם שינה עם ווקס בכדי להימנע מחפיפת השיער עלולה להיגרם גם נשירה מאוד משמעותית.
בכדי לשמור על השיער יש לחפוף ולנקות אותו באופן קבוע, גם אם שמעתם כל מיני סיפורים על כך שחפיפה מוגזמת של השיער יכולה לגרום ליובש, יש בזה לא מעט דברים וזה בהחלט נכון, אבל להימנע מחפיפה ולהישאר עם ג'ל על השיער במשך לילה שלם זה יכול להיות הרבה יותר גרוג.

לסיכום 

לפני השינה מומלץ מאוד לשטוף את השיער מכל החומרים שיש עליו, אין חפיפת שיער טובה וניקיון של השיער לשינה נעימה וגם לשמירה על השיער.

המאמר באדיבות דיל קוסמטיקס – אתר הקוסמטיקה המוביל בישראל.