אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

לאיזו חופשה כדאי לכם לצאת השנה?

ימי האביב כבר כאן ומיד איתם מגיעים ימי הקיץ, החגים והחופש הגדול. אם אתם מחפשים חופשה משפחתית שווה, שתתאים לכל בני המשפחה: כדאי שתתכננו כבר עכשיו את הנופש המיוחל, כמו גם שתדעו איזו חופשה מתאימה עבורכם. בחירה נכונה תאפשר לכל המשתתפים ליהנות מחוויות כיפיות וזיכרונות נעימים מהנופש המשפחתי.

אז מהי החופשה אליה כדאי לצאת עם כל המשפחה?

בראשית חשוב להבין כי משפחות יכולות לצאת לטיול בכל יעד, בין אם מדובר בקפיצה קלה אל ארצות קרובות כמו: יוון, טורקיה או קפריסין, לבין אם מדובר במסע להודו או בבחירת קרוזים בנהרות ביפן. עם זאת, רבים יעדיפו לאתר דילים וחופשות בהם כל אחת ואחד יכולים למצוא משהו שהן אוהבים. אז מהן ההמלצות עבור הורים וילדים? הנה 3 המלצות טובות:

קרוזים – יצירה אל קרוז, משמע אל שייט בספינת פאר, מתאימה בעיקר למשפחות בעוד שבאמצעות שייט בספינה (והיא בעצם מלון 5 כוכבים שיש בו הכל!), כל אחד מהנופשים יכול למצוא משהו שמעניין אותו. בזמן שיוצאים לקרוז, מפליגים בין נהרות וימים, כאשר ניתן לבחור חופשה בנהר הריין שחולש על אירופה, ניתן לבחור קרוז בנהרות סין, או הפלגה בים התיכון. בכל מקרה, הפלגה כזאת כוללת מסע כיפי בו בכל יום עוגנים בנמל אחר, יוצאים לטייל בערים גדולות ונהנים משלל אטרקציות וחוויות שהמקום מציע.

טיולים מאורגנים – טיולים מאורגנים מתאימים בדרך כלל למשפחות בהם ילדים בוגרים, או לקבוצות של חברי משפחה שרוצים להגיע ליעדים נפלאים ולחקור תרבויות חדשות. יציאה לטיול כזה מאפשרת טיול במגוון יעדים בשילוב של הדרכות מקצועיות אודות ההיסטוריה, התרבות וסגנון חיים במקום אחר.

בטיול מאורגן אפשר לסגור את כל מה שצריך בקלות, וזאת משום שחברת הנסיעות עושה הכל עבור המטיילים. הזמנת הטיסה, הזמנת מלון, הדרכה, ביטוחים וכל מה שצריך עבור החופשה: מאורגנים על ידי חברת הנסיעות. בכך אפשר לצאת לחופשה שכבר תוכננה מראש, אליה רק יש לצאת וליהנות!

מסע תרמילאים – מסעות של תרמילאים בהודו, טיולים בדרום אמריקה ובשאר יבשות, הם חלק מאורח חייהם של ישראלים, בעוד שאל מסעות כאלה יוצאים חיילים משוחררים, תרמילאים, אנשי הייטק שרוצים לנקות את הראש, זוגות, פנסיונרים ובעצם כל מי שרוצה לחוות את העולם בצורה קצת אחרת.

טיולים כאלה מתאימים גם למשפחות, בזמן שניתן לצאת עם כל הילדים אל מסע בהודו, אל שמורות אפריקאיות, למסע בין ערים בדרום אמריקה התוססת ואל שאר יעדים. מסע כזה מאחד את המשפחה ומספק חוויה שתיזכר לכל החיים.

לסיכום, החופשה הבאה שלכם יכולה להיות נפלאה וזאת אם תתכננו אותה נכון, כמו גם תבחרו טיול ונופש שמתאים עבור כולם! בכך ניתן לגבש את האחים, ליצור חווות מדהימות וליהנות מזיכרון נפלא!